زیست شناس درباره پیری زودرس بازماندگان COVID-19 – اوستا هشدار داد

زیست شناس درباره پیری زودرس بازماندگان COVID-19 هشدار داد

2 دسامبر 2020 ، 08:42

اوستا. Tj | 02.12.2020 | پروفسور آنچا بارانوا در دانشکده زیست شناسی سیستم در دانشگاه جورج میسون به افرادی که از COVID-19 رنج برده اند در مورد پیری زودرس هشدار داده است. به گزارش Lenta.ru ، وی در مورد یکی از پیامدهای ویروس کرونا صحبت کرد.

به گفته وی ، پیری زودرس بدن حتی کسانی را که عفونت خفیف داشته اند تهدید می کند. وی گفت ، نتایج مربوط به مطالعه یک گروه از پزشکان ، در ماه نوامبر منتشر شد. متخصصان افرادی را که COVID-19 متوسط ​​یا خفیف داشته اند مورد بررسی قرار دادند.

“همه این بیماران سرپایی بودند. برخی از بستری ها در بیمارستان انجام شده است ، اما طبق نشانه ها نبود ، بلکه به این دلیل که در آن لحظه همه را تحویل دادند حتی در افرادی که بسیار خفیف بیمار بودند ، 70 درصد آسیب شناسی برخی از اندام های داخلی را مشاهده کردند. فقط آسیب شناسی اصلی قلبی نبود ، بلکه به طور عمده هپاتوز چربی (کبد رنج می برد) و تحلیل رفتن چربی بافت پانکراس بود. این تشخیص ها معمولاً در سن 60 سالگی و در گروه پس از تخمدان انجام می شود – در سن 40 سالگی »، این زیست شناس توضیح داد.

این استاد همچنین به این نتیجه رسید که ویروس کرونا “پیری را نزدیکتر می کند” و “منابع را می گیرد”. به نظر وی ، لازم است مطالعات بیشتری انجام شود تا همه عواقب عفونت مورد بررسی دقیق قرار گیرد. بارانوا پیشنهاد کرد آزمایشات بیشتری از بیماران ویروسی کرونا خارج شود و آنها را به طور دقیق مطالعه کند.

پیش از این ، دانشمندان ترک دلیل مبارزه ناموفق علیه همه گیری را نام بردند. آنها دریافتند که ناقلین بدون علامت ویروس کرونا ویروس SARS-CoV-2 نسبت به افرادی که علائم COVID-19 را نشان می دهند بار ویروسی بالاتری دارند. علاوه بر این ، بار ویروسی کم با احتمال پیش آگهی ضعیف روند بیماری همراه بود.