سادالسکی چگونگی تحقق پیشگویی درباره گفت را گفت

استانیسلاو سادالسکی ، بازیگر و وبلاگ نویس ، در اینستاگرام خود درباره پیشگویی انجام شده درباره والنتین گفت صحبت کرد. به یاد بیاورید که گفت روز شنبه در سن 85 سالگی به دلیل عواقب سکته مغزی که چندین سال قبل از آن رنج برد ، درگذشت. سادالسکی اندکی قبل از مرگ ، هنگامی که قصد ساخت داستانی درباره بازیگر میلا ایوانووا را داشت ، از گفت به یاد آورد.

یک بار در حین تیراندازی به “بهشت موعود” ریازانوف ، حادثه ای رخ داد – میلا در نقش پیرزنی محاصره شده توسط گربه ها بازی کرد. و او یک گربه داشت – اینوکنتی سرخ ، که از گوشه دوروف آورده شده است. گربه عالی بود – پیر ، ساکت و مبهم ، “جایی که شما آن را قرار دهید ، آنجا خوابیده است.” یک بار او روی شانه میلا خوابید و وقتی صدای بلند صدای فیلم بلند شد ، حیوان وحشت زده این کار را کرد.

ایوانوا فقط می خندید – او علاقه زیادی به حیوانات داشت ، اما گفت احساس ناخوشایندی داشت. آنها همه چیز را برای شستن از میلا برداشتند و گفت گفت: “فو ، چه نفرت انگیز!” که ایوانوا پاسخ داد: “وال ، تو چه هستی ، ما خودمان پیر می شویم ، معلوم نیست چه خواهیم شد …”.

سادالسکی معتقد است که این پیشگویی ایوانوا محقق شد – در سنین پیری هم او و هم گفت ضعیف شدند. اما خود این بازیگر تا آخر کار ذهنش را پاک نگه داشت. سادالسکی برای آخرین بار به گفت گفت: “خداحافظی از تو ، والیا ، و پرواز آسانی به بهشت”.