ستاره “کارآموزان” در انگلستان بازیگر شد

دیمیتری شاراکویس بازیگر نقش بوریس لوین در سریال کارآموزان در ویدئویی در یوتیوب خود گفت که موفق شد در انگلیس بازیگر شود ، جایی که دو سال پیش به آنجا نقل مکان کرد. این هنرمند واقعاً این کشور را دوست داشت و در یک کارگاه ساختمانی و کار به عنوان پیشخدمت امرار معاش می کرد. اما امسال او موفق شد بخشی از برنامه خود را عملی کند.

شاراکوئیس از 95 آژانس مربوط به فیلم سirال کرد. سه نفر پاسخ دادند و دیگری بلافاصله قرارداد انحصاری را پیشنهاد داد. مذاکرات 40 دقیقه به طول انجامید ، و همانطور که شاراکوئیس اعتراف می کند ، او هرگز چنین تمرکزی را تجربه نکرده بود. در نتیجه ، قرارداد امضا شد ، این هنرمند به اسپانیا پرواز کرد و در آنجا در تبلیغات قهرمانی فوتبال اروپا 2020 بازی کرد. همه چیز در ماه فوریه بود ، اما به زودی همه گیری آغاز شد. و متأسفانه قهرمانی به تعویق افتاد.

شاراکویس همچنین گفت که چگونه اخیراً موفق به صداگذاری یک سریال نتفلیکس شد. این شرکت برای صداپیشگی فوراً به صدای روسی احتیاج داشت و عوامل با شراکوئیس تماس گرفتند. او همان کاری را انجام داد که بازیگران معمولاً انجام می دهند و کاری که خودش بیش از یک بار انجام داده است. حالا این بازیگر امیدوار است که نقش ها و سفارشات جدیدی داشته باشد.

به یاد بیاورید که علاوه بر “کارآموزان” ، شاراکوئیس در مجموعه تلویزیونی “آدم ربایی الهه” ، در بازسازی “اسیر قفقازی” ، فیلم های “باردار” ، “بارویخا” ، “قلمرو” ، “انعکاس رنگین کمان” و فیلم های دیگر بازی کرد.