سرگئی تروفیموف در کنسرت تابستانی در تئاتر سبز برای دوستان خواهد خواند

این هنرمند شما را به گذراندن یک عصر تابستانی در فضایی گرم و دوستانه با گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود که مدت هاست محبوب شده اند دعوت می کند.

فرمت تابستانی منحصر به فرد کنسرت در پس زمینه یک آمفی تئاتر فوق العاده زیبا برای سال های متوالی لذت زیادی را برای طرفداران به ارمغان می آورد.، – سازمان دهندگان اجرا قول می دهند. – خطی از آهنگ سرگئی تروفیموف “و ناگهان می فهمم – این روح من است” می تواند تمام احساساتی را که بیننده در پایان شب تجربه می کند ، منتقل کند..

به گفته برگزارکنندگان، هر ملاقات با سرگئی تروفیموف مانند ملاقات با یک دوست نزدیک است.

خاطرات روشن و غمگین، اشک ها و خنده های شاد – هنرمند به طرز ماهرانه ای بهترین ها را از پنهان ترین زوایای روح استخراج می کند.هواداران می گویند. – این دقیقاً راز موفقیت او است – در توانایی به اشتراک گذاشتن انرژی و خلق و خوی خود با مردم، انتقال صحیح و دقیق احساسات، گفتن با کلمات ساده در مورد عمیق ترین و پیچیده ترین، اما مهمتر از همه، آشنا برای همه: عشق و نفرت، جدایی ها و ملاقات ها، شادی و غم. عباراتی از آهنگ های “دلم برایت تنگ شده”، “شهر سوچی” و “باد در سرم” بالدار شد..

سرگئی تروفیموف در بین دوستداران موسیقی در تمام سنین شهرت به دست آورده است. نویسنده-نوازنده که به درستی عنوان هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه را دریافت کرده است، آهنگ هایی را در سبک های مختلف اجرا می کند – شانسون، عاشقانه، راک، آهنگ نویسنده.

در دهه 90، با به دست آوردن محبوبیت خود به عنوان آهنگساز، خود سرگئی تروفیموف شروع به اجرای آهنگ های خود کرد. او اولین آلبوم ها و آهنگ های خود را با نام های واقعی و موضوعی منتشر کرد. بنابراین آلبوم “اشرافیت زباله” در چهار قسمت ظاهر شد که شامل آهنگ های “UFO”، “TV News”، “Foreign Car”، “Herbalife” بود. پس از چند سال، این خواننده واقعا محبوب می شود. در این دوره، سرگئی یک زندگی خلاقانه فعال دارد: او نه تنها پروژه های انفرادی ایجاد می کند، بلکه برای خوانندگان دیگر شعر، آهنگ می نویسد، با واختانگ کیکابیدزه، نیکولای نوسکوف، آلا گورباچوا، سوتلانا آلمازوا، کارولینا، رقص لادا همکاری می کند.

کارگردانان سینما نیز توجه خود را به آهنگساز با استعداد معطوف کردند. در سال 1999 از سرگئی تروفیموف دعوت شد تا روی ایجاد یک همراهی موسیقی برای فیلم “عبور شبانه” کار کند. در همان سال دعوتنامه ای برای شرکت در برنامه حلقه موزیکال دریافت کرد که در آن خواننده مشهور میخائیل کروگ رقیب این خواننده شد. موسیقی سرگئی تروفیموف هنوز در بین کارگردانان بسیار محبوب است، آهنگ های او را می توان در فیلم های مستند و داستانی شنید. این روش دیگری برای محبوبیت خلاقیت است که در آن سرگئی تروفیموف موفق شد. آهنگ های او در فیلم های “نجات”، “من باور دارم”، “باغ اسکندر”، “مونته کریستو”، “سال نو مبارک، شادی جدید” شنیده می شود.

سرگئی تروفیموف نه تنها به عنوان یک موسیقیدان با استعداد، بلکه به عنوان یک شاعر نیز خود را نشان داد. در سال 2000 اولین کتاب شعر خود را منتشر کرد و پس از آن در اتحادیه نویسندگان فدراسیون روسیه پذیرفته شد. در سال 2006، این نویسنده موفق دومین مجموعه شعر به نام 240 صفحه را منتشر کرد.

امروز سرگئی تروفیموف یکی از محبوب ترین هنرمندان پاپ روسیه است.

اطلاعات ارائه شده است
IA “Intermedia”