سفیر ایالات متحده به مقامات قرقیزستان در مبارزه با جرایم و گروه های جرایم سازمان یافته کمک می کند – اوستا

سفیر ایالات متحده به مقامات قرقیزستان در مبارزه با جرایم و گروه های جرایم سازمان یافته کمک می کند

4 دسامبر 2020 ، ساعت 13:27

اوستا. Tj | 04.12.2020 | دونالد لو ، سفیر ایالات متحده در قرقیزستان و روسلان کازاکبایف ، وزیر امور خارجه قرقیزستان در مورد همکاری های سیاسی و اقتصادی گفتگو کردند. گزارش نمایندگی دیپلماتیک.

به نقل از 24.kg ، مشخص شده است كه دونالد لو به پیشرفت مذاكرات در مورد توافق نامه دوجانبه در مورد همکاری اشاره كرد ، هر دو طرف ابراز امیدواری كردند كه برای حل سریع مسائل باقی مانده حل شود.

دونالد لو همچنین کمک به اجرای قانون ایالات متحده در تحقیق و پیگرد قانونی درباره شخصیت های مهم جرایم سازمان یافته و همچنین پشتیبانی ایالات متحده در اخلال و از بین بردن شبکه های جنایی بین المللی خود را ارائه داد.

این دیپلمات بار دیگر تأكید كرد كه ایالات متحده از پیشنهادهایی كه فرصت می دهد برای بحث عمومی گسترده درباره تغییرات پیشنهادی قانون اساسی و تصمیم قرقیزستان در مورد ارسال تغییرات پیشنهادی برای اظهارنظر به كمسیون ونیز استقبال كند ، استقبال می كند.

روسلان کازاکبایف افزود که اهمیت اظهارات متعادل سفارت ایالات متحده در مورد وقایع در کشور مورد توجه قرار گرفت. طرفین همچنین در مورد همکاری های اقتصادی ، افزایش تجارت دوجانبه گفتگو کردند.

روسلان کازاکبایف از طرف آمریکایی برای کمک های فنی مهم به بیمارستان های بیشکک ، منطقه چوی و اوش در معالجه بیماران مبتلا به COVID-19 و همچنین به طور کلی ، برای کمک های بشردوستانه در طی همه گیری تشکر کرد.

طرفین در این دیدار به موارد همکاری در زمینه مبارزه با فساد ، مبارزه با جنایتکاران پرداختند.