سوتلانا کریوچکووا سالگرد دزدیده شده توسط کوید را برگرداند

جشنواره “سینما ویوات روسیه!” که به دلیل همه گیری پس از ساعت مدرسه برگزار می شود ، با “دفتر خاطرات محاصره” توسط آندری زایتسف افتتاح شد. سوتلانا کریوچکووا سرانجام هفتادمین سالگرد تولد خود را که به دلیل بیماری همه گیر از دست داد جشن گرفت. الكساندر استفانوویچ توانست فیلمی راجع به قهرمان دیگر آن روز میخالكف را به شكل اصلی و نه در نسخه تهیه كنندگان به نمایش بگذارد.

الكساندر استفانوویچ ، كه یك بار با مشاركت آلا پوگاچوا ، تصویر “روح” را گرفت ، در آن زمان همسرش كه با سرگئی میخالكف در فیلم “فوم” كار می كرد ، برای 75 سالگی تولد نیكیتا میخالكو “Moving Up” را ساخت. اولین نمایش در یکی از کانال های تلویزیونی انجام شد ، اما طبق معمول ، تنظیمات در آنجا انجام شد. اکنون استفانویچ نسخه اصلی را ارائه داده است – کوتاه تر ، پویاتر ، که به خودی خود شگفت انگیز است. تولیدکنندگان معمولاً استاد اسکناس هستند. فیلم آنقدر زیاد است که به گفته کارگردان ، ادامه فیلم کافی است. این در قالب عادی سالگرد ساخته شده است: نزدیکان و همکاران وی درباره قهرمان این مناسبت صحبت می کنند. و یک همسر ، فرزندان ، برادر وجود دارد. خود میخالکوف از کودکی داستانهای خود را تعریف می کند ، هنگامی که چاق بود و در مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفت. وقتی به معلم دروغ گفت که او میخالکوف نیست ، اما در سال 45 در ویرانه ها پیدا شد.

او یادآوری می کند که چگونه از همسر آینده اش تاتیانا خواستگاری کرده و نحوه برگزاری عروسی در گروزنی. وی در گفتگویی با استفانویچ اعتراف كرد كه چرا اولین ازدواجش با آناستازیا ورتینسكایا كه تقاضای او بیشتر بود از هم پاشید و او نتوانست با آن سازگار شود. مجبور شدم جدا شوم. این تصویر را نمی توان پرتره تشریفاتی نامید ؛ این شامل بسیاری از جزئیات غیررسمی است ، اگرچه هیچ تصویر متناقضی وجود ندارد. وزیر فعلی فرهنگ ، اولگا لیوبیموا ، که خانواده اش در همسایگی میخالکوف ها زندگی می کرد ، به یاد می آورد که چگونه او تا سن 13 سالگی از نیکیتا سرگویچ می ترسید ، تا اینکه او به طور عامیانه برای او توضیح داد: “اولیا ، دختران به دنبال من می دوند ، نه از من”. گفتگوی های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که تصویر قهرمان را می سازد. فقط یک مکالمه بین پسران – استپان و آرتیم – ارزش این را دارد: “آیا نمی دانید چرا او ما را به دنیا آورد؟” – “گام ، اکنون برای پرسیدن خیلی دیر است.” میخالکوف به وضوح بیشتر از بچه ها با همکارانش ملاقات داشت او به کسی کمک کرد تا زنده بماند ، مانند آهنگساز ادوارد آرتمیف. الكساندر كالیاگین از او برای ملاقات با اوگنیا گلوشنكو تشكر می كند: “نیكیتا برای من همسری پیدا كرد – با استعداد و زیبا. مکیده ممنون عزیزم. ” زندگی مانند طوفانی از عشق و بیزاری است. میخالکوف می گوید: “یک کارگردان زندگی است ، نه یک حرفه.” همانطور که آندری کنچالوفسکی می گوید ، هر کاری که می کند همه چیز مانند آب پشت اردک است. و این ویژگی را از پدرش به ارث برده است.

مخاطبان نه تنها به میخالکوف غایب علاقه مند هستند ، که به دلیل بیماری حتی در جشنواره بین المللی فیلم مسکو نیز حضور ندارد ، نه تنها در جشنواره های دیگران. عموم مردم همچنین به خود استفانویچ علاقه مند هستند که همسران وی زنان و بازیگران زیبایی مانند ناتالیا بوگونوا و آلا پوگاچوا بودند. بله ، او آنها را انکار نمی کند.

سوتلانا کریوچکووا در کنار دوستش ، منتقد فیلم ایرینا پاولووا. عکس: Evgeny Pronin.







موج covid تأثیر عمیقی بر افراد خلاق داشته است. تقریباً هر روز ، گزارش های نگران کننده ای از دست دادن و بیماری وجود دارد. سرگئی نیکوننکو ، که تقریباً هر ساله در جشنواره شرکت می کند ، با استواری خود مرا خوشحال می کند: «تاج اینجا مرا گرفت ، اما به نوعی از آن عبور کردم. ما پس از اجرا ، استروسکی را بازی کردیم “به سورتمه خود وارد نشوید” ، تماشاگران خواستند که از او عکس بگیرند ، در آغوش بگیرند. من دو روز را در مراقبت های ویژه گذراندم. دیدم که مردم اطرافم چگونه رنج می کشند. من خواستم به من قرص خواب آور تزریق کنم تا صدای ناله آنها را نشنوم. قبلاً سالانه به 50 شهر سفر می کردم اما اکنون در خانه نشسته ام. معلوم شد خوب است. “

سوتلانا کریوچکووا اکنون به بینندگان هشدار می دهد که نزدیک نشوند و تاریخ دقیق ابتلای خود به ویروس را نام می برد. اما همه چیز به پایان رسیده است و دو لباس جدید قبلا دوخته شده است تا ما را راضی کند. فقط اکنون این بازیگر زن توانست سالگرد دزدیده شده توسط ویروس کرونا را برگرداند. وی 70 سال پیش در 22 ژوئن ، روزی که جنگ بزرگ میهنی آغاز شد ، متولد شد. بیشتر یاد زندگی ام در سینما افتادم که اغلب اینطور نیست. بیشتر اوقات شعر می خواند. عکس های قدیمی یک دختر بسیار کوچک را در مهد کودک نشان می دهد ، دختری جوان که وارد دانشگاه تئاتر می شود ، جایی که وی به مدت دو سال در آنجا پذیرفته نشد. شاید اگر اپراتور یوری وکسلر که بعداً همسرش شد ، سرنوشت در سینما اتفاق نمی افتاد. او متوجه سرگئی میکائلیان یک بازیگر زن مشتاق در “جایزه” شد و هنگامی که وی به دنبال بازیگری برای “پسر بزرگ” بود به ویتالی ملنیکوف توصیه کرد: “یک دختر را از” جایزه “بگیرید. نام خانوادگی خود را فراموش کردم چنین بزرگ. ” کریوچکووا می گوید: “اگر این نبود ، من اکنون در تئاتر هنری مسکو بازی می کردم.” وی پس از ملاقات با وکسلر ، برای او به لنینگراد رفت. و در “پسر بزرگ” چهار عروسی بازی شد: آنها با وکسلر ، میخائیل بویارسکی و لاریسا لوپیان ، نیکولای کاراچنتسوف و لیودمیلا پورگینا بودند و نیکولای نیکولسکی ازدواج کرد. این بازیگر به نقل از وکسلر هنگام فیلمبرداری The Marriage (ازدواج) گفت: “بهترین آرایش برای کریوچکووا آب گرم و صابون است.”

والری بارینوف در شب جشن حضور داشت. او شروع به خواندن شعر کرد و کریوچکووا این کار را کرد. ارزش آن را دارد که آن را به گونه ای یادداشت کنید که هرگز تکرار نشود. سوتلانا نیکولاونا “تغییر بزرگ” را به یاد آورد ، جایی که می توانست نقش گانژی را شوهر اول او میخائیل استارودوب بازی کند. او برای این نقش محاکمه شد که در نهایت به الکساندر زبروف رسید.

دیگران درباره ماهیت پیچیده این بازیگر زن صحبت کردند و او مجبور به گوش دادن شد. ویکتور مرژکو گفت که چطور انعطاف پذیرتر گونداروا را به همین دلیل ترجیح دادند ، که کریوچکووا را بسیار متعجب کرد. بسیاری از کارگردانان از او ترسیده بودند. مرژکو از مرز ترس عبور کرد و در فیلم جدید خود مدیر خانه پیشکسوتان را علناً دعوت کرد. حتی سرگئی اورسولیاک جلسه آنها را در “انحلال” به تعویق انداخت ، گرچه اکنون او به شوخی گفت: “کار من با او رد گفتگوها در مورد حرفه دردناک کارگردان است و لیاقت فقط در این است که من دو کلمه گفتم:” موتور! ” و متوقف شوید سوتلانا کریوچکووا دیدگاه خاص خود را دارد: “او چیزی از من نمی دانست ، نمی دانست که من در یک حیاط یهودی بزرگ شده ام. این معنی شهود است. “