«سگ در آخور» در باغ عدن نزدیک مسکو پخش شد

یک نمایش غیرمعمول در املاک Krivyakino برگزار شد

گفتگوی پرشور دیانا و تئودورو در یک غرفه روباز، در هم تنیده با گل، در حالی که در دوردست، در کنار حوض، مارسلا، اختصاص داده شده به معشوقش، با عجله به اطراف می پردازد. در همان زمان، خدمتکاران کنجکاو پشت ستون های نیمه روتوندای سفید برفی پنهان شده اند و مارکیز ریکاردوی آزرده زیر تاج های سرسبز درختان زیر پا می زند… اولین نمایش نسخه روباز تئاتر استانی مسکو نمایش “سگی در آخور” به کارگردانی الکساندر کوروچکف در میان “منظره های صحنه” زنده روی صحنه رفت. عمل کمدی فنا ناپذیر توسط لوپه دی وگا گاهی اوقات چندین مکان از املاک کریواکینو را به طور همزمان پوشش می دهد. این اقدام جشنواره تابستانی پنجم “کارخانه استانیسلاوسکی” را افتتاح کرد.

– هر بار مکان فرهنگی جالب و قابل توجه جدیدی را برای جشنواره انتخاب می کنیم. اینجا، در املاک Krivyakino، فضایی کاملاً خارق العاده وجود دارد! من عاشق اجراهای فضای باز هستم زیرا حس حقیقت را ایجاد می کنند. هیچ چیز زیباتر از حقیقت روی صحنه وجود ندارد، – خالق و مدیر هنری جشنواره سرگئی بزروکوف در افتتاحیه جشنواره گفت.

مکان انتخاب شده این بار کاملاً مطابق با اصول اصالت سیستم استانیسلاوسکی است که توسط شرکت کنندگان این رویداد دنبال می شود. امسال در میان آنها گروه های تئاتری از ولادیمیر، سامارا، بارنائول، نووچرکاسک، زلنوگراد، پرم، لسوسیبیرسک و نووکوزنتسک وجود دارند. این رپرتوار شامل بزرگان درام جهانی و نویسندگان معاصر است: مولیر، اوستروفسکی، گوگول، چخوف، مارتین مک دونا، جان سینگ، اولگ بوگایف، نارین آبگاریان.

تاکید مهم جشنواره بر آموزش است، بی جهت نیست که کلمه “کارخانه” در نام آن گنجانده شده است. این یک نوع جعل پرسنل تئاتر است که اصول تسلط را از معلمان، نظریه پردازان و دست اندرکاران مشهور تئاتر می آموزند. این بار بیش از 30 دانشجوی دپارتمان های بازیگری از دانشگاه های مختلف کشور در کارخانه استانیسلاوسکی “جعل” خواهند شد.

“سگ در آخور” در هوای آزاد – این آغاز است. رویداد اصلی مسابقه ای است که برندگان آن مجسمه های یادبود “من باور دارم” را دریافت خواهند کرد (به شکل مجسمه های مینیاتوری استانیسلاوسکی از چینی “بیسکویت” که توسط استادان کارخانه چینی دولوو ایجاد شده است). او با تراژیک کمدی چخوف “ویولن روچیلد” از تئاتر درام آکادمیک ولادیمیر درباره یک مرد متکدی با شخصیتی رسوا و فلسفه ای خاص شروع کرد. این اجرا پیش از این در تئاتر ولایت روی صحنه رفته بود. با این حال، جشنواره محدود به این مکان نخواهد بود – نمایش ها همچنین روی صحنه تئاتر درام و کمدی Mytishchi “FEST” و تئاتر منطقه ای درام و کمدی مسکو (Noginsk) برگزار می شود. در مجموع 11 اثر در این مسابقه شرکت می کنند.