شنوندگان چینی یک ماه قبل از اجرا، تمامی بلیت‌های کنسرت گروه افتخاری روسیه را فروختند.

در هفت کنسرت در بزرگترین شهرهای چین، ارکستر تحت رهبری رهبر ارکستر، هنرمند خلق روسیه، نیکولای آلکسیف، آثاری از راخمانینوف، برنده مسابقه بین المللی چایکوفسکی، پیانیست دانیل خاریتونوف به عنوان تک نواز اجرا خواهد کرد. در حال حاضر یک ماه قبل از اجراها، تمامی بلیت های کنسرت های قدیمی ترین ارکستر سمفونیک روسیه، یکی از بهترین گروه های سمفونیک جهان، بود به گفته برگزارکنندگان تور، شرکت Wu Promotion فروخته شد.

گروه پرافتخار روسیه به سرپرستی نیکولای آلکسیف تور چین خود را از 15 ژوئن با اجرای در مرکز ملی هنرهای نمایشی آغاز می کند. در پکین (مرکز ملی برای هنرهای نمایشی) – بزرگترین مجموعه تئاتر در آسیا. پس از آن کنسرت هایی در تانجین، ووهان، نانجینگ، گوانگژو، چانگشا برگزار خواهد شد. این تور در 25 ژوئن با اجرا در مرکز هنرهای شرقی شانگهای به پایان می رسد (را مرکز هنر شرقی شانگهای) – یکی از بزرگترین مکان های فرهنگی در چین.

این تورها یک سال و نیم یا دو سال پیش برنامه ریزی شده بود و در ابتدا قرار بود در آوریل امسال برگزار شود، اما در آن زمان چین به دلیل همه گیری همه گیر تعطیل شد. نیکلای آلکسیف، رهبر ارکستر ارکستر روسیه، گفت: “نیکولای آلکسیف، رهبر ارکستر ارکستر روسیه، گفت، وقتی ناگهان افتتاح شد، مروج چینی ما به سادگی یک شاهکار را انجام دادند و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانستند تور را به ژوئن موکول کنند.” : ویزا، تدارکات، بلیط، هتل، هماهنگی با سالن های کنسرت – همه این مجموعه عظیم مسائل معمولاً ظرف یک سال قبل از سفر حل می شود. و در مورد ما، به معنای واقعی کلمه در دو ماه، همه چیزهایی که از قبل آماده شده بود دوباره انجام شد. با توجه به این فوریت از جمله مجبور شد از قصد اجرا دست بکشد دو برنامهس، که در ابتدا برنامه ریزی کرده بودیم ، تنها ماند: تمام جهان سالگرد آهنگساز فوق العاده ما را جشن می گیرند ، عشق عمومی به موسیقی او خشک نمی شود – ما راخمانینوف را بازی خواهیم کرد.

برنامه اجراهای ارکستر افتخاری روسیه و نیکولای آلکسیف شامل سمفونی دوم و کنسرتو پیانو دوم توسط راخمانینوف، سولیست – برنده مسابقه بین المللی چایکوفسکی (2015) دانیل خاریتونوف بود.

تور چین اولین سفر خارجی تیم افتخاری روسیه پس از سه سال وقفه است. تورهای خارجی قبلی ارکستر در ژانویه 2020 تصویب شد از سال در اسپانیا: ارکستر در مادرید، ساراگوسا و آلیکانته تحت رهبری یوری تمیرکانوف اجرا کرد، پیانیست نیکلای لوگانسکی و بخزود عبدالرایموف به عنوان تکنواز در برنامه ها تبدیل شدند. پس از آن، در سپتامبر 2022، تیم افتخاری روسیه به سرپرستی نیکولای آلکسیف در سوچی اجرا کرد. عالیمتر سالنه پارک علم و هنر سیریوس، اما از ژانویه 2020 به خارج از کشور سفر نکرده است.

تور گروه افتخاری روسیه در شهرهای چین توسط Wu Promotion، یکی از آژانس های کلیدی چینی که سالانه بیش از 500 کنسرت و اجرا در چین و سراسر جهان برگزار می کند، انجام می شود. تور پیش رو سومین تجربه همکاری بین فیلارمونیک سن پترزبورگ و پروموشن وو است. اولین تور مشترک سازماندهی شده گروه افتخاری روسیه در چین در سال 2016 برگزار شد، کنسرت ها توسط یوری تمیرکانوف رهبری شد. در سال 2018 صورت گرفت دومین یک تور مشترک سازماندهی شده، کنسرت ها توسط یوری تمیرکانوف اجرا شد، بوریس برزوفسکی به عنوان تک نواز اجرا کرد.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی فیلارمونیک