طراحی لبخند دیجیتال – دنتچی

علاوه بر این، ابزارهای پیشرفته تر مورد استفاده، به بیمار اجازه می دهد تا در هر مرحله از روند کار مطلع باشد. در طول هر مرحله، دندانپزشک با شما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که در تمام طول مدت درمان، از روند آن مطلع هستید. پیش از هر چیز باید بدانیم که طراحی لبخند دیجیتال یا به عبارت دیگر طراحی لبخند چیست و چگونه میتواند به زیبایی چهره و لبخند ما کمک کند.

طراحی لبخند دیجیتال در دندانپزشکی این امکان را به ما میدهد در بهترین شکل و با درصد خطای بسیار کم و مطابق با خواست بیمار طراحی لبخند انجام شود. این امر در وهله ی اول به این بستگی دارد که آیا شما با درمان های معمول دندانپزشکی زیبایی، به چیزی که در نظر خود دارید، می رسید یا خیر. با پیشرفت تکنولوژی در امر دندانپزشکی زیبایی در این رابطه نتایج بسیار خوبی بدست آمده است . این روش، ترکیبی از سایر روشهای دندانپزشکی زیبایی، از جمله روکش (ونیر)، سفید کردن دندان ، اینلی و آنلی دندان (inlays/onlays) و کاشت دندان است.

بر این اساس تغییرات بعدی انجام خواهد شد. راه بعدی استفاده از مواد ترمیمی مثل کامپوزیت و لمینت است. پس از آنکه برداشت نهایی از نتیجه ی مورد نظر شما انجام شد، در جلسه ی بعدی نمونه ی اولیه ای منطبق با تصمیم جلسه ی قبل آماده خواهد شد تا شما بتوانید چهره ی خود را بعد از تغییر تصور کنید. دو سمت لبخند کاملا متقارن و قرینه ( آینه ای ) هم هستند. طرح لبخند دندان قسطی خدمتی است که برای یک یا دو فک می توانید از ما دریافت کنید. به علت نیاز به ماشینهای پیچیده و دقیق، مراکز اندکی در کشور هستند که این خدمت را با کیفیت ارائه میدهند و ما با افتخار میزبان شما برای ارائه چنین خدمت ارزشمندی هستیم.

از آنجا که این بیماران به صورت کامل از آنچه در طول درمان اتفاق خواهد افتاد باخبرند، می توانند در رابطه با ظاهر خود نیز نظراتی را ارائه کنند و در صورتی که امکامپذیر باشد، دندانپزشک می تواند تغییرات را مطابق با سلیقه بیمار اعمال طراحی لبخند دیجیتالی کند. از این رو، دندانپزشک قادر به اندازه گیری دقیق است و از این طریق یک نتیجه ی بسیار سفارشی را در انتها ارائه می دهد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتالی چیست لطفا از سایت ما دیدن کنید.