“طلا” به عنوان هدیه – اخبار تاجیکستان

اکنون می توانید شماره تلفن هایی را با پنج صفر پشت سر هم یا تکرار ترکیبی از اعداد که به راحتی به خاطر می آیند به عنوان هدیه دریافت کنید. مگافون تاجیکستان اعدادی از دسته بندی های “طلا 1000” و “طلا 3000” را تحت این تبلیغ ارائه می دهد. هنگامی که تعرفه “#MozhnoVse” یا “#Maximum+” را وصل کنید، به طور رایگان به شرکت کننده تبلیغات داده می شود.

اتاق های زیبای «طلایی» این دسته ها از 1000 تا 3000 سامانی قیمت دارند. اما همیشه کسانی که می خواهند آنها را بدست آورند فرصت پرداخت چنین مبلغی را ندارند. برای کاهش بار بودجه شخصی یا خانوادگی، مگافون تاجیکستان تبلیغاتی را راه اندازی کرده است که به شما امکان می دهد با شرایط خاص “طلا” دریافت کنید. برای این کار باید یکی از دو طرح تعرفه ای را به هم متصل کرده و برای مدت زمان تعیین شده در قرارداد ذخیره کنید.
“#MozhnoVsyo” به شما امکان می دهد یک عدد در قالب “Gold 3000” دریافت کنید. باید تعرفه را 8 ماه حفظ کنید. با حق اشتراک ماهیانه 300 سامانی برای این دوره، شرکت کننده کمپین 2400 سامانی را صرف ارتباط خواهد کرد.

«#NaMaximum+» ماهانه 240 سُم هزینه دارد، 4 ماه باید نگهداری شود، میزان هزینه خدمات ارتباطی 960 سُم خواهد بود.

در پایان مدت تعیین شده در قرارداد، تغییر تعرفه با حفظ شماره خریداری شده قابل انجام خواهد بود.

ما به مشترکین فرصتی منحصر به فرد می دهیم تا رویای خود را برای داشتن یک اتاق زیبا بدون پرداخت هزینه برآورده کنند. در حال حاضر از لحظه اتصال شما “طلا” و تمام خدمات موجود در تعرفه را دریافت خواهید کرد. فقط برای ارتباط پرداخت کنید – و شماره هایی را که فراموش کردنشان سخت است داشته باشید! – رئیس بخش فروش و خدمات مگافون تاجیکستان Sunatullo BABAEV می گوید.

شما می توانید یک شماره “طلایی” را در فروشگاه اینترنتی اپراتور انتخاب کنید.