عظیم ترین پیامد ویروس کرونا به نام – اوستا

عظیم ترین پیام ویروس کرونا به نام

7 دسامبر 2020 ، ساعت 09:41

اوستا. Tj | 07.12.2020 | در میان عواقب ویروس کرونا انتقال یافته ، بیشترین موارد مربوط به تغییر فشار خون است. این گزارش توسط دکتر ایمونولوژیست-آلرژیست ولادیمیر بولیبوک مشاهده شد ، گزارش Lenta.ru.

این دکتر گفت: “عظیم ترین چیز از نظر من – چیزی که من در همه بیماران می بینم – تمایل به افزایش فشار خون به دلیل کاهش کشش دیواره های عروقی در سراسر بدن است.”

به گفته بولیبوک ، این امر در اثر آسیب به سیستم عروقی انسان ایجاد می شود.

دکتر توضیح داد: “واسکولیت” التهاب پوشش داخلی رگ های خونی است. – نتیجه این واسکولیت این است که سلولهای التهابی در اطراف عروق کوچک باقی می مانند. یعنی التهاب تمام شده است ، اما سلولهای اطراف رگ ها باقی می مانند. و با گذشت زمان ، این سلول ها باعث رشد بیش از حد کلاژن می شوند – عروق از خاصیت ارتجاعی کمتری نسبت به قبل از بیماری برخوردار می شوند. “

دکتر گفت که آیا این عواقب طولانی مدت خواهد بود یا کوتاه مدت ، دشوار است. وی همچنین تأکید کرد که هنوز نمی توان پیش بینی کرد که کدام ارگان بیمار ویروس کرونا را بدست خواهد آورد. “کل ارگانیسم می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. احتمالاً هیچ کس نمی داند با این کار چه کاری انجام دهد. “

پیش از این ، آنچا بارانوا ، زیست شناس توضیح داده بود که ممکن است از بین رفتن بویایی در اثر عفونت ویروس کرونا به عنوان یک علامت بی ضرر شناخته نشود ، اما نشان دهنده نقض “سد” ای است که از مغز انسان در برابر آسیب محافظت می کند و این واقعیت که بویایی برمی گردد ، می تواند به معنای ترمیم این “مانع” باشد.