فدراسیون دوچرخه سواران تاجیکستان اعتبار دولتی – اوستا را دریافت کرد

فدراسیون دوچرخه سواران تاجیکستان اعتبار دولتی دریافت کرد

23 نوامبر 2020 ، ساعت 13:30

نوزدهاوستا. Tj | 23.11.2020 | در جلسه رسمی ، رئیس کمیته امور جوانان و ورزش تاجیکستان عبداللو رحمانزودا اعتبار رسمی را به رئیس فدراسیون دوچرخه سواران جمهوری تاتارستان Ozodkhon Davlatshoev اهدا کرد.

به گفته سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار Tcell ، در چارچوب اعتبارسنجی فدراسیون ورزش ، دو طرف توافق نامه همکاری و تعامل در اجرای سیاست های دولت در حوزه های فرهنگ بدنی و ورزش در تاجیکستان را امضا کردند.

Ozodkhon Davlatshoev دستاوردهای فدراسیون دوچرخه سواران برای سال 2020 و برنامه های سال 2021 را به اشتراک گذاشت. فدراسیون در نظر دارد تا ورزشکاران تیم ملی تاجیکستان را در این رشته ورزشی آموزش دهد و مربیان و داوران را برای بهبود صلاحیت خود آموزش دهد.

Ozodkhon Davlatshoev و Abdullo Rakhmonzoda همچنین در مورد چشم انداز توسعه دوچرخه سواری بحث کردند: افتتاح بخش های دوچرخه سواری در مناطق ، توسعه دوچرخه سواری کوهستان و ایجاد زیرساخت ها.

به گفته عبداللو رحمانزودا ، ورزش در تاجیکستان یکی از اولویت های سیاست های اجتماعی است. امروزه ، توسعه ورزش بیش از هر زمان دیگری مهم است ، زیرا باعث بهبود استقامت جسمی و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود ، این امر در طی همه گیری بسیار مهم است.

حامی اصلی فدراسیون دوچرخه سواران تاجیکستان اپراتور برتر ابتکاری این کشور – Tcell است.

Ozodkhon Davlatshoev ، که مدیر کل Tcell نیز است ، بارها تأکید کرده است که یکی از اولویت های اصلی فعالیت های اجتماعی Tcell ، ترویج اصول سبک زندگی سالم و حمایت از رویدادهای ورزشی است.