فیلارمونیک سن پترزبورگ تا صبح در “شب موزه ها” کار خواهد کرد.

در تالار بزرگ فیلارمونیک، همراه با برنامه کنسرت، آزمون‌ها و مسابقات با امکان برنده شدن جوایز از شرکای فیلارمونیک – شریک عمومی فیلارمونیک PJSC شرکت نفت روسنفت و ارائه‌دهنده رسمی خدمات دیجیتال PJSC Rostelecom.

این برنامه که انجمن فیلارمونیک سن پترزبورگ در شب موزه ها به مخاطبان ارائه خواهد کرد، شامل سیزده کنسرت خواهد بود که در آن گروه ها و نوازندگان سن پترزبورگ آهنگ هایی از رپرتوار کلاسیک و همچنین موسیقی جاز و معاصر را اجرا خواهند کرد.

اوگنی پتروفسکی، معاون مدیر هنری فیلارمونیک آکادمیک سنت پترزبورگ، می‌گوید: «انجمن فیلارمونیک سن پترزبورگ برای اولین بار در سال 2013 به اکشن بین‌المللی شب موزه‌ها پیوست، از آن زمان شرکت در آن به بخش جدایی‌ناپذیر و مهم فصل کنسرت ما تبدیل شده است. به نام D.D. شوستاکوویچ – البته، در شب موزه ها» ما شنوندگان ثابتی را در سالن خود می بینیم، اما اساساً مخاطبان کاملاً جدیدی به سراغ ما می آیند که برای ما بسیار ارزشمند است. امسال کنسرت هایی به عنوان بخشی از “شب موزه ها” نه تنها در بولشوی، بلکه برای اولین بار در سالن کوچک فیلارمونیک برگزار می شود. فیلارمونیک در کنار برنامه کنسرت، مسابقات و کوئیزهای مرتبط با موسیقی کلاسیک را نیز برای مخاطبان تدارک می بیند.

موضوع شب موزه‌ها 2023 – “تجربه” – در برنامه فیلارمونیک از جهات مختلف شکسته شده است: همچنین دعوتی است از عموم مردم برای تجربه تجربه جدیدی از طریق آشنایی با موسیقی مدرن. درک تجربه به عنوان یک آزمایش – در برنامه هایی که شامل آهنگ ها و سبک هایی بود که برای زمان خود نوآورانه بودند و همچنین تنظیم های جاز ملودی های کلاسیک. نگاهی به تجربه آهنگسازان کلاسیک در تجسم مضامین منفرد (مثلاً کیهان) یا در آزمایش محدودیت‌های امکانات بیانی تک تک سازها – به عنوان مثال، ارگ.

گروه‌ها و نوازندگان مشهور سن پترزبورگ در برنامه‌های فیلارمونیک شب موزه‌ها شرکت خواهند کرد، از جمله ارکستر سمفونیک فیلارمونیک آکادمیک به رهبری ویاچسلاو والف، ارکستر مجلسی جوانان گروه افتخاری دانشگاهی روسیه و رهبر ارکستر یاروسلاو زابویارکین، دیورتایم. ارکستر، مدیر هنری و سولیست – ایلیا ایوف، تریو جاز الکساندر ماسلوف، گروه مولوت پترزبورگ، پیام رسان های فیلارمونیک جاز و بسیاری دیگر.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی فیلارمونیک