فینالیست های روز اول مسابقات جایزه بزرگ دوشنبه ۲۰۲۳ مشخص شدند – اخبار تاجیکستان

امروز. به گزارش پایگاه خبری نیات خوار، در روز دوم خرداد ماه، فینالیست ها و مدعیان اولین روز مسابقات جایزه بزرگ جودوی دوشنبه-2023 در پنج وزن مشخص شدند.

بدین ترتیب عبید جبوف جودوکار تاجیک در وزن 66 کیلوگرم به فینال رسید. دو ورزشکار کشورمان – محمدریزو کوواتوف و مهرزاد صوفیف برای کسب مدال برنز در وزن 60 کیلوگرم به مبارزه ادامه خواهند داد.

از بین بانوان وزن تا 48 کیلوگرم ماروسی استانگار (اسلوونی)، سابینا گیلیازوا (ورزشکار بی طرف انفرادی) برای کسب مدال طلا به رقابت خواهند پرداخت. در این وزن نارنتستسگ گانبااتار (مغولستان) و بااسانخو باوودور (مغولستان)، آندره آ استویادینوا (صربستان) و لیلا علیوا (آذربایجان) برای کسب مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت.

در وزن تا 52 کیلوگرم گلتای ممدالیوا (آذربایجان)، آلسیا کوزنتسوا (ورزشکار بی طرف انفرادی) برای کسب مدال طلا به مصاف هم خواهند رفت. بشرلتین خورلودوی (امارات) و سیتا کادامبایوا (ازبکستان)، ژو یانگینگ (چین) و جوآنا دیوگو (پرتغال) برای کسب مدال برنز این وزن به مصاف هم خواهند رفت.

در وزن تا 57 کیلوگرم شوکورجون امینووا (ازبکستان) و آپانی دیاز تائوانی داوید (ایتالیا) برای کسب مدال طلا به مصاف هم خواهند رفت. در این وزن، ورونیکا تونیولو (ایتالیا) و لله نایرن (بریتانیا)، کای چی (چین) و باتسوه آلتانتستگ (امارات) برای کسب مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت.

در وزن 60 کیلوگرم مردان توران بایراموف (از آذربایجان) و رمضان عبدالله اف (ورزشکار بی طرف انفرادی) برای کسب مدال طلا به مصاف هم خواهند رفت. در این وزن محمدریزو کوواتوف (تاجیکستان) و لوکا مخیدزه (فرانسه)، مهرزاد صوفیف (تاجیکستان) و آندره آ کارلینو (ایتالیا) برای کسب مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت.

در وزن تا 66 کیلوگرم عبید جبوف (تاجیکستان) و مراد چوپانوف (ورزشکار بی طرف انفرادی) برای کسب مدال طلا به مصاف هم خواهند رفت. حکیم آگامامدوف (ترکمنستان) و یاشار نجفوف (آذربایجان)، آدریان نیتو چینارو (اسپانیا) و سونگگات ژوباتکان (قزاقستان) برای کسب مدال برنز این وزن به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقات فینال از ساعت 17:00 به وقت دوشنبه آغاز می شود.

مسابقات جایزه بزرگ دوشنبه 2023 در کاخ تنیس و ورزش های آبی پایتخت برگزار می شود. این تور جهانی جودو برای اولین بار در تاجیکستان برگزار می شود.