فینالیست های مسابقه سراسری موسیقی قومی “کل کشور” معرفی شدند

با رای گیری، اعضای هیئت داوران بهترین تعداد اجراکنندگان را از هشت ناحیه فدرال و مناطق جدید روسیه انتخاب کردند.

فینالیست های این مسابقه عبارت بودند از:

گروه کر شاخ نِرِختا – منطقه فدرال مرکزی / منطقه کوستروما، منطقه نرهختسکی، شهر نرهختا

گروه Haerako sei (ترجمه شده از Nenets “Sunny Heart”) – منطقه فدرال شمال غربی / منطقه خودمختار Nenets، شهر Naryan-Mar

گروه یاتیست های گروه آواز و رقص دانشگاهی دولتی کالمیکیا “لاله” – ناحیه فدرال جنوبی / جمهوری کالمیکیا، شهر الیستا

گروه قومی “OYME” / “OYME” (ترجمه شده از Erzya “Soul”) – منطقه فدرال ولگا / جمهوری موردویا، شهر سارانسک

گروه قومی “خیطنوت ارگ” (ترجمه شده از مانسی “آواز گرگ”) – منطقه فدرال اورال / منطقه خودمختار خانتی مانسیسک – یوگرا، شهر خانتی مانسیسک

چینگیس خانداژاپویچ رادنایف – منطقه فدرال خاور دور / جمهوری بوریاتیا، شهر اولان اوده

گروه فولکلوریک “DzheguakIue” (dzheguakIue – ترانه سرایان حرفه ای عامیانه) – منطقه قفقاز شمالی / جمهوری کاباردینو-بالکاریا، شهر باکسان

اورسل آنیف – منطقه فدرال سیبری / جمهوری آلتای، روستای اونگودای

گروه فولک “لهجه روسی” – سرزمین های جدیدی که بخشی از روسیه شد / جمهوری خلق دونتسک، شهر دونتسک

در ابتدا، در میان شرکت کنندگان از منطقه فدرال سیبری، بیشترین تعداد آرای اعضای هیئت داوران توسط پروژه قومی “تودوش” (جمهوری آلتای، شهر گورنو-آلتایسک). اما با توجه به اینکه تیم امکان شرکت در کنسرت پایانی را نخواهد داشت، بخشداری حضور خواهد داشت اورسل آنیف – دوم در رتبه بندی بر اساس نتایج رای گیری هیئت داوران.

بینندگان همچنین می توانند در رای گیری برای شرکت کنندگانی که به فینال راه یافته اند در وب سایت پروژه شرکت کنند all-country-competition.rf. رای گیری تا پایان کنسرت پایانی ادامه خواهد داشت و پس از شمارش آرا، برنده جایزه برگزیده تماشاگران انتخاب خواهد شد. علاوه بر این، یک جایزه ویژه توسط رادیو اورفئوس اهدا خواهد شد.

– ما با دقت به تمام برنامه های ارسال شده به مسابقه گوش دادیم، حتی یک مورد را از دست ندادیم، – گفت: یکی از اعضای هیئت داوران مسابقه، مدیر کل – مدیر هنری مرکز تلویزیون و رادیو “اورفیوس” ایرینا گراسیموا. – ایده این پروژه به سادگی شگفت انگیز است: ما توانستیم ببینیم و بشنویم که کشور عظیم ما چگونه زندگی می کند، چه تعداد افراد فوق العاده با استعداد در آن زندگی می کنند. در میان شرکت کنندگان تعداد زیادی از جوانان وجود دارد، به این معنی که موسیقی قومی در بین مخاطبان جوان محبوب است و در حال توسعه است. و این نمی تواند شادی کند! در مورد علاقه مندی ها، پس، بله، ما چنین مجری داریم و ما صمیمانه برای او “تشویق” خواهیم کرد، اما، البته، من نام او را قبل از فینال فاش نمی کنم! ما همه تیم رادیو “اورفیوس” برای فینالیست ها آرزوی موفقیت خلاقانه بزرگ داریم!

در فینال، هر شرکت کننده آهنگ هایی را از رپرتوار خود و شماره های تهیه شده بر اساس دستورالعمل هیئت داوران ارائه می دهد. با توجه به نتایج این کنسرت، برندگان مقام های اول، دوم و سوم مشخص خواهند شد. برندگان جوایز نقدی، دیپلم مسابقه و هدایای به یاد ماندنی دریافت خواهند کرد.

کنسرت پایانی مسابقه و مراسم باشکوه اهدای جوایز برندگان و برندگان جوایز برگزار خواهد شد. 2 ژوئن ساعت 18:00 در تئاتر تالار گرادسکی. پخش آنلاین در پورتال ها قابل مشاهده است “Culture.RF” و Odnoklassniki، در وب سایت ها اتحادیه موسیقی روسیه و پروژه کل کشور

مسابقه سراسری موسیقی قومی “کل کشور” با هدف ترویج گروه های خلاق و تکنوازان اجرای موسیقی قومی است. نمایندگان هر جهت موسیقی می توانند در این پروژه شرکت کنند: فولکلور، موسیقی آکادمیک، جاز، راک – هم نوازندگان انفرادی و هم گروه های آوازی و آوازی.

کلیه برنامه های ارسال شده به مسابقه از سولیست ها و تیم های خلاق از سراسر روسیه و مطابق با شرایط مسابقه در بخش قرار می گیرند. “شركت كنندگان”. اینها کارت‌های ویدیویی فوق‌العاده، بسیار گرم و تأثیرگذار با ارائه فرهنگ ملی منطقه شما و تیم شما و همچنین ضبط ویدیویی از آهنگ‌های اجرا شده هستند.

– به نظر من سطح کلی عملکرد در سطح دهه های گذشته حفظ شده است و این باعث احترام به سنت های آموزشی می شود. – خاطرنشان کرد: یکی از اعضای هیئت داوران این پروژه، گوسلیار، خواننده و آهنگساز اولگا گلازوا.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی مسابقات