لوازم یدکی لیفان

خدمات پس از فروشی که توسط شرکت کرمان موتور ارائه می شود، یکی از مزایای لیفان X60 به حساب می آید. مهم ترين فعاليتها و خدمات اين فروشگاه واردات مستقیم انواع قطعات یدکی و توزیع به صورت عمده و تک فروشی در سراسر کشور می باشد. استهلاک بالای این خودرو نیز مانند سایر خودروهای چینی از معایب مهم آن به حساب می آید. یکی از مهم ترین معایب و نقاط ضعف خودروی لیفان ایکس 60، پایین بودن کیفیت ساخت آن می باشد. از آن جایی که خودروی لیفان ایکس 60 در بازار خودروی کشور ما خودروی شناخته شده ای است، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز این خودرو نیز هم به صورت استوک و هم به صورت نو در بازار یافت می شوند.

مورد اول موتور 4 سیلندر با حجم 1600 سی سی است و 115 اسب بخار قدرت دارد و مورد دوم موتور 1800 سی سی دارد و 131 اسب بخار قدرت دارد و بنابراین موتور قدرتمندتری است. این خودرو در سال 1394 وارد بازار ایران شد و پس از گذشت مدتی، مورد توجه شرکت خودروسازی سایپا قرار گرفت و توسط آن مونتاژ شد. لوازم یدکی لیفان X60 را می توانید با خیالی راحت از سایت یدرک مدرن خریداری کنید. نگهداری از خودرو: اگر میخواهید سایر لوازم لیفان نیز آسیب نبینند، پس به دنبال خرید کالای اورجینال باشید. سر و صدایی که داخل کابین این خودرو می آید نیز از دیگر معایب آن به حساب می آید.

کشش نامناسب پیشرانه هم یکی دیگر از نقاط ضعف لیفان X60 به حساب می آید. در این مدل شما امکان استفاده از سانروف را داشته، چراغهای جلو هالوژندار شدهاند و سنسورهای نور برای روشن شدن چراغهای خودرو کار گذاشته شده است. اغلب کاربران این خودرو از چرم مصنوعی و پلاستیک خشکی که در ساخت کابین این خودرو به کار رفته است نا راضی هستند. فروشگاه قطعات خودرو جز لوازم یدکی خودرو چینی در مشهد می باشد که به طور مستقیم قطعات خودروهای چینی از جمله خودرو های لیفان را تامین می کند و همچنین در کوتاه ترین زمان قطعات را به سراسر کشور ارسال می کند.انواع خودرو های چینی که می توانید لوازم یدکی آن را از ما تهیه کنید خودروهای جک، چری، هایما و برلیانس و .. می باشند.

خودرو لیفان 620 مجهز به نمایشگر لمسی می باشد که یکی از جذاب ترین تکنولوژی های آن است. این قطعات پس از انجام بررسیهای اولیه جهت حصول اطمینان از کیفیت لازم در فروشگاه کارما یدک به عنوان محصولات ساخت داخل معرفی شدهاند و به فروش میرسند. یکی از مراکز معتبر و بزرگ فروش لوازم یدکی لیفان در ایران، فروشگاه لوازم یدکی مدیران قطعات میباشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لوازم یدکی لیفان در فردیس لطفا از سایت ما دیدن کنید.