لوور بدون ویترین برای بازرسی حراج “La Gioconda” قرار گرفت

موزه لوور در پاریس بیش از 20 اثر از هنرمندان معاصر و همچنین خدمات منحصر به فرد “احیای یک تجربه نادر” از جمله فرصت حضور در بازرسی سالانه “La Gioconda” (“مونالیزا”) را هنگام بیرون آوردن از پنجره به حراج می گذارد. این در بیانیه ای توسط حراج Christie’s گزارش شد.

موزه لوور ، برای اولین بار در تاریخ خود ، 24 لات از جمله موارد ارائه شده توسط هنرمندان معاصر و همچنین پیشنهادات و خدمات منحصر به فرد موزه و تعداد زیادی را که با همکاری مارک های جهانی ایجاد شده است ، به حراج می گذارد. از جمله هنرمندان اعلام شده می توان به: Eva Jospan ، Jean-Michel Otogneel ، Candida Hefer ، Xavier Veillant ، Johan Cretin و Pierre Soulages اشاره کرد.

در میان قرعه های “نامشهود” – امکان حضور در بازرسی “مونالیزا” هنگام خارج شدن از ویترین. خاطرنشان می شود که خریدار می تواند روند کار را به همراه مدیر موزه ژان لوک مارتینز مشاهده کند. همچنین در حراج یک پیشنهاد وجود دارد – بازدید از یک کنسرت ویژه در سالن برای پذیرایی های سلطنتی ، یا یک پیاده روی شبانه در پشت بام ها در شرکت هنرمند آوانگارد (JR). این او بود که با ورق های کاغذ ، که روی آن زیرانداز یکی از غرفه های لوور پشت آن قرار داشت ، روی هرم چسباند و آن را نامرئی کرد. سال گذشته ، او نقاشی “پایه” یکی از اهرام را که به زیر زمین می رود ، به پایان رساند.

مشخص شده است که حراج در تاریخ 1 تا 15 دسامبر در وب سایت کریستی برنامه ریزی شده است. پول جمع آوری شده برای ایجاد فضای جدیدی در موزه برای آموزش هنر و فرهنگی صرف خواهد شد.