لوکاشنکو با کنسرت سال نو ستاره پاپ روسیه را “تغذیه” کرد

بومونت درباره این بحران: “چگونه می توان درآمد کسب کرد؟ به پنل بروید؟ “

ممنوعیت برگزاری مسابقات کلوپ در شب سال نو و محدودیت های قابل توجه در سازماندهی رویدادهای شرکتی قبل از تعطیلات ، برای هنرمندانی که به طور سنتی در این زمان از سال درآمد خوبی کسب می کردند ، به یک خبر بد تبدیل شده است. النا وروبی ، دیمیتری کلدون ، پروخور شالیاپین و دیگران نظرات خود را در این مورد به اشتراک گذاشتند.

Iosif Prigogine ، تهیه کننده ، در مصاحبه با WomanHit ، گفت که صنعت سرگرمی در هنگام ممنوعیت شدید می شود. “در روسیه ، همه مراکز خرید باز است ، معلوم می شود که همه در تجارت نمایشی طاس هستند ، یا چه؟ خوب ، شما نمی توانید آن را کاملاً ببندید ، خوب ، آنها کمی آزادی در صنعت ما باقی می گذارند. چرا چنین کاری می کند؟” – تولید کننده تعجب می کند؟

النا وروبئی گفت که او قرار نیست با دست دراز راه برود و در زندگی او شرایط بسیار دشوارتر از اکنون وجود دارد. با این حال ، برای بسیاری از همکاران وی ، ممنوعیت های کنسرت باعث تغییر سبک زندگی شده است. النا گفت: “در میان دوستان من کسانی هستند که قبلاً در حرفه های جدید تسلط داشته اند ، که قبلاً ماشین هایی را برای فروش بدهی های خود فروخته اند.”

به گفته ناتالیا گولکینا ، خواننده ، از قبل می توان شرایط را بحرانی خواند. “من به ممیزی می روم: من باید زندگی کنم. من وام گرفتم ، دو خانواده دارم ، قبلاً از آنها حمایت می کردم و اکنون مسئولیت آنها نیز بر عهده من است. »

در همین حال ، دیمیتری کولدون از نظر فلسفی با وضعیت موجود رفتار می کند و امیدوار است که تجربه یک زندگی نسبتاً متوسط ​​به او کمک کند. “در طول جوانی ، قبل از اینکه به مسکو بیاید و وارد پروژه Star Factory شود ، او زندگی نسبتاً ضعیفی داشت. برای کسانی که عادت ندارند چیزی را برای خود انکار کنند و هزینه های خود را پیش بینی کنند سخت خواهد بود. ”این خواننده مطمئن است.

پروخور شالیاپین سعی دارد با کمی شوخ طبعی آنچه را که اتفاق می افتد درک کند. “من از زندگی شکایت ندارم و از کسی چیزی نمی خواهم. من ، دندانهایم را می فشارم ، تحمل می کنم. وقتی از من پرسیدند چگونه می توان پول بدست آورد ، من پاسخ خواهم داد: به پنل برو ، “خواننده با تمسخر می گوید.

اما هستند کسانی که خوش شانس تر از همکاران خود هستند. بنابراین ، شرکت کننده در نمایش کمدی “کوفته های اورال” ایلانا یوریوا ادعا می کند که در زمان خرابی اجباری توسط شوهرش ، که کار او درست است ، حمایت می شود. و مدیر خواننده شورا می گوید: هنرمند او تقریباً تنها ستاره پاپ روسی است که در شب سال نو شغلی دارد. اما نه در روسیه ، بلکه در بلاروس.

همچنین نگاه کنید به: “تهیه کننده حقیقت زشتی را در مورد شکایت هنرمندان از بی پولی نشان می دهد”