ماموران در حال بررسی تعدادی از سرقت ها هستند – اخبار تاجیکستان

به گزارش سرویس مطبوعاتی وزارت امور داخلی جمهوری تاتارستان، ماموران پلیس در حال بررسی تعدادی از سرقت ها هستند.

به این ترتیب، DMIA-1 شهر اسفرا از یک زن 63 ساله محلی اظهاری دریافت کرد که در تاریخ 21 می 2023 در حدود ساعت 09:30 هنگام حضور در بازار نوباخور در شهر اسفرا، فردی ناشناس فردی مخفیانه 5 هزار سامانی از کیف پول وی به سرقت برد و از محل متواری شد.

در ادامه اقدامات عملیاتی – جست و جوی ماموران پلیس آگاهی یک نفر 65 ساله ساکن این شهرستان را به ظن ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

در این مورد، یک پرونده جنایی بر اساس ماده 244 قسمت 2 قانون جزایی جمهوری تاجیکستان آغاز شده است، تحقیقات در حال انجام است.

همچنین یک جوان 20 ساله ساکن منطقه با مراجعه به DMIA-1 منطقه سینو اظهار داشت که در تاریخ 26 مه 2023 حدود ساعت 05:25 بامداد مردی 27 ساله مخفیانه وارد منطقه شده است. داروخانه خصوصی وی به نام فیض که از آنجا 1 تبلت برند آیپد پرو را سرقت و از محل متواری شد.

در نتیجه تعدادی از فعالیت های عملیاتی-جستجو، ماموران DMIA-1 منطقه سینو شهروند نظروف اومدجون کیم الدینویچ، متولد 27 نوامبر 1996، ساکن رودخانه وخش، روستای نوروبد را به ظن تعدادی بازداشت کردند. از سرقت ها شایان ذکر است تصاویری از لحظه وقوع جنایت در شبکه های اجتماعی منتشر شد که موجب خشم شهروندان شد.

خسارت وارده 15 هزار سامانی است.

در موردی دیگر ماموران پلیس آگاهی در جریان تحقیقات عملیاتی یک جوان 32 ساله ساکن پایتخت را به ظن ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

نامبرده در شب 22 الی 23 می 2023 حدود ساعت 00:20 مخفیانه وارد آپارتمان مردی 52 ساله ساکن شهر دوشنبه شده و از آنجا یک دستگاه تلویزیون TSL را سرقت کرده و متواری شده است. صحنه

خسارت وارده 6 هزار سامانی است.

این حقایق در دست بررسی است.