“ما از گرسنگی می میریم”: درباره عذاب ستاره های روسی به دلیل بحران معروف شد

آنها درخواست های مربوط به هزینه ها را کاهش می دهند ، اما هنوز هیچ سفارشاتی ندارند

سرگئی لاوروف ، مدیر کنسرت صوفیا روتارو ، به گفتگو گفت: 2020 سخت ترین سال برای ستاره های پاپ خواهد بود ، قبلاً چنین چیزی اتفاق نیفتاده است – هزینه ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است. وی خاطرنشان کرد که هیچ کس احزاب شرکتی ندارد. و این در حالی است که بسیاری همچنان به انتشار آهنگ های جدید ادامه می دهند و دارای بازدیدهای کامل هستند.

“ما تعداد زیادی بازدید داریم ، فقط جایی برای خواندن نداریم. داریم از گرسنگی می میریم. ما بدون کار می نشینیم ، اصلاً کنسرتی برگزار نمی شود. و مشخص نیست که آنها در سال جدید خواهند بود یا خیر. “وادیم کازاچنکو ، خواننده و ایرا آمانتی به لاوروف گفتند.

بسیاری از هنرمندان برچسب قیمت خود را برای اجراهای سال نو به شدت کاهش داده اند. بنابراین ، کریستینا اورباکایت ، والریا ، لئونید آگوتین و آنجلیکا واروم قبلاً برای نمایش های خود در سال 3.5 میلیون روبل در منطقه دریافت می کردند ، اکنون آنها هزینه خود را به نصف کاهش داده اند ، اما هنوز تقاضا وجود ندارد. اما سرگئی شنوروف ، همانطور که برای اجرای نمایش 150 هزار یورو درخواست کرده بود ، اکنون درخواست کرده است. اما این معنایی ندارد.

یک مشکل دیگر نیز وجود دارد – برگزاری کنسرت ها تا ساعت 23:00 مجاز است. و بسیاری از مهمانی های شرکتی از نیمه شب شروع می شود. علاوه بر این ، بسیاری از مشتریان برای آزمایش ویروس کرونا به ستاره ها نیاز دارند. خوانندگان و خوانندگان از قبل مجبور به توافق شده اند.

در مورد خود روتارو نیز او مضطرب است. در اوکراین در خانه نشسته و به دلیل بسته بودن مرزها نمی تواند در روسیه کنسرت برگزار کند. مدیر کنسرت وی گفت ، در اصل ، او اکنون به هیچ وجه وارد نمی شود.

همچنین نگاه کنید به: “بوریس شکرباکوف بازیگر از کمبود پول شکایت کرد”