محتوای اینترنتی دزدی مجاز است تا در انتظار محاکمه مسدود شود

این تصمیم توسط دیوان عالی کشور اتخاذ شد

قبل از اینکه پدیدآورنده علیه دزدان دریایی شکایت کند و بتواند نویسندگی خود را ثابت کند، حق چاپ و حقوق مربوط به آن محافظت می شود. این نتیجه توسط پلنوم دادگاه عالی روسیه به دست آمد.

همانطور که در حکم آن توضیح داده شده است، حتی قبل از شروع دادگاه، مطالب ادبی، موسیقی و سایر مطالب صوتی و تصویری منتشر شده در اینترنت قبل از شروع دادگاه قابل مسدود شدن است. برای انجام این کار، نویسنده باید مدارکی مستند به دادگاه ارائه کند که نشان دهد اثرش توسط شخص دیگری برخلاف میل او مورد استفاده قرار می گیرد. به طور خاص، چنین می تواند اسکرین شات ها (تصاویر از صفحه رایانه) و همچنین ضبط های صوتی و تصویری باشد (اگر به نظر نویسنده، دزدان دریایی از موسیقی یا ویدیوهای ضبط شده او برای اهداف خود استفاده کنند).

این انسداد بخشی از اقدامات موقت اولیه است، یعنی اقداماتی که باید حفاظت از حقوق مالکیت متقاضی را قبل از ثبت رسمی ادعا تضمین کند. تصمیم برای انجام چنین اقداماتی می تواند توسط دادگاه شهر مسکو اتخاذ شود: سازمان های اصلی درگیر در حمایت از حق چاپ و حقوق مرتبط (انجمن نویسندگان روسیه، انجمن مالکیت معنوی تمام روسیه و غیره) در مسکو واقع شده اند. .