مراسم جایزه XIII STAR OF THEATER

برای اولین بار در تاریخ جایزه ، این جایزه با 25 درصد اشغال اتاق و سایر محدودیت های مرتبط با بیماری ویروس کرونا برگزار می شود. این مراسم می تواند از بین دهها هزار نفر که از ابتدای سال تاکنون ، گزینه های مورد علاقه خود را برای این جایزه معرفی کرده و به صورت آنلاین به آنها رأی داده اند ، حداقل تعداد بینندگان را به خود اختصاص دهد. اما طرفداران تئاتر به طور سنتی فرصت تماشای پخش آنلاین “ستاره های تئاتر” را دارند سایت اینترنتی و کانال یوتیوب مجله Teatral ، که توسط شریک عمومی ارتباط از راه دور جایزه برگزار خواهد شد – PJSC Rostelecom.

لیست برندگان احتمالی “ستارگان تئاتر” شامل 56 نامزد است. از جمله یوگنی مارچلی ، الکسی فرانتتی و ایگور یاتسکو ، و همچنین بازیگران تئاتر و فیلم نونا گریشاوا ، تیموفی تریبونتسف ، والریا لنسکایا ، ایگور پترنکو ، ماریا آرونوا ، ایوان دوبرونراوف ، نینا گلیایوا ، دانیل استراخوف ، اوگنیا کرجژووا ، ویکتور رپان ، الکساندر فیلیپنکو ، کسنیا راپوپورت ، ماکسیم ماتویف ، کنستانتین خابنسکی و بسیاری دیگر. با انتخاب مخاطبان تعیین می شود که کدام یک از آنها برنده شود ، که تا پایان ماه نوامبر ادامه خواهد داشت جایزه وب سایت… اسامی برندگان با بیشترین آرا بینندگان در یک فضای جشن در تاریخ 7 دسامبر اعلام می شود. این مراسم به کارگردانی رزانا موصسیان برگزار می شود و بازیگران تئاتر و سینما آنیا چیپوفسکایا و آندری زاودوئیدک مجدداً هدایت آن را بر عهده دارند.

امسال ، اداره جایزه دو نامزدی جدید ایجاد کرد: “بهترین تئاتر آماتور” با هدف حمایت از تئاترها و استودیوهای آماتور و دانشجویی در سراسر کشور و همچنین نامزدی ویژه “بهترین پاسخ هنری به بیماری همه گیر” برای پروژه های آنلاین ایجاد شده توسط بازیگران و کارگردانان در شرایط انزوای عمومی در بهار و تابستان سال 2020.

“ما نمی توانیم به بازیگران و كارگردانانی كه تحت” خود بازداشت خانگی “قرار گرفتند توجه كنیم ، اما مردم را فراموش نكردیم و آنها ، مخاطبان خود را با خلاقیت غیر منتظره در قالب های غیرمعمول خوشحال نمی كنیم. ما که فعالانه این پرتو مثبت را در گرداب غم انگیز افسردگی عمومی برداشتیم ، تصمیم گرفتیم از روند خوش بینانه حمایت کنیم و برای اولین بار در تاریخ تئاتر استار ، نامزدی ویژه ای را در پایان فصل تاسیس کنیم. و آنها آن را به سادگی صدا زدند – “بهترین پاسخ هنری به بیماری همه گیر”. نامزدهای زیادی برای درج در لیست طولانی وجود داشت. آنها حتی به طور معمول نه ده نامزد ، بلکه پانزده نفر را باید در لیست رأی گیری قرار دهند. و در لیست کوتاه ، طبق معمول سه مورد را ترک نکنید ، بلکه پنج عدد را ترک کنید. بدون تردید ، یک استثنا ایجاد شد ، زیرا تماشاگران با چه قدردانی کار قرنطینه بازیگران و کارگردانان مورد علاقه خود را پذیرفتند ، با چه فعالیت بی سابقه ای در این نامزدی جدید غیر منتظره رأی می دهند “، گفت: رئیس جایزه ستاره Teatrala ، سردبیر مجله Teatral والری یاکوف.

اسامی برندگان در پر افتخارترین نامزدی “افسانه صحنه” قبلاً اعلام شده است. جوایز امسال اهدا می شود هنرمند خلق RSFSR والنتینا تالیزینا ، هنرمند خلق RSFSR الكساندر زبروف و همچنین هنرمند خلق روسیه پس از مرگ رومن ویكتیوك. برندگان در گروه “افسانه صحنه” توسط هیئت تحریریه مجله “Teatral” بر اساس پیشنهادات مخاطبان تعیین می شوند و توسط شورای عمومی جایزه تایید می شوند. این شامل هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی شوروی اتحاد جماهیر شوروی ، آلا پوگاچوا ، خلبان-فضانورد اولگ اسکریپوکا ، استادان ارجمند ورزش روسیه ایلیا آوربوخ و آلینا کابایوا ، کارگر ارجمند هنر لاریسا روبالسکایا ، نویسنده تاتیانا اوستینوا و دیگران است.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی
جایزه تماشاگران “ستاره تئاتر”