“مردی با جذابیت زیاد”: کارن شاخنازاروف درباره آرمن جیگرخانیان

این کارگردان درگذشت این بازیگر را خسارتی بزرگ برای فرهنگ خواند

زندگی بازیگر ، کارگردان تئاتر و معلم 85 ساله در تاریخ 14 نوامبر حدود ساعت 6 صبح به پایان رسید. با توجه به جیگارخانیان بیش از 250 نقش روشن در فیلم ها. کارن شاخنازاروف کارگردان او را در پنج فیلم فیلمبرداری کرد و حالا با گرمای زیادی از آرمان بوریسوویچ یاد می کند.

کارن شاخ نازاروف به MK گفت: “من از ژیگارخانیان در پنج فیلم” شهر صفر “،” خودکشی “،” رویاها “،” دختر آمریکایی “و” امپراتوری گمشده “فیلمبرداری کردم. – او یک استاد برجسته بود … ضرر بسیار بزرگی برای فرهنگ ، برای تئاتر ، برای سینما. این یکی از بهترین هنرمندان شوروی بود. چنین نمونه ای کلاسیک از مکتب بزرگ بازیگری شوروی. و مردی با جذابیت زیاد. شوخ هوشمندانه. روشن کار با او آسان بود ، اگرچه او از نظر افرادی که با آنها کار می کرد آسان نبود. من با او روابط دوستانه خوبی برقرار کرده ام. من هنوز هم از او به عنوان بازیگر و به عنوان یک شخص خاطره ای دارم. “

آرمن جیگارخانیان در 3 اکتبر 1935 متولد شد. پس از یک تلاش ناموفق برای ورود به GITIS ، وی به عنوان دستیار اپراتور در استودیوی “ارمن فیلم” استخدام شد. در سال 1958 از انستیتوی هنرهای زیبا و تئاتر ایروان فارغ التحصیل شد. وی برای اولین بار در سال 1955 در نمایشی بر اساس نمایشنامه “ایوان ریباکوف” ساخته ویکتور گوزف توسط تئاتر درام روسی استانیسلاوسکی ایروان روی صحنه رفت.

در سال 1960 ، این بازیگر اولین فیلم خود را در فیلم “سقوط” انجام داد. شهرت بعد از نقاشی “سلام ، منم!” او خیلی زود به یکی از فیلمبرداری ترین بازیگران کشور تبدیل شد. با توجه به آرمن بوریسوویچ ، نقش های متنوع در بهترین فیلم های شوروی و روسیه. در میان آنها – “سلام ، من عمه شما هستم!” ، “مکان ملاقات قابل تغییر نیست” ، “سگ در آخور” ، “شرلی-میرلی”.

درگذشت آرمن جیگارخانیان: آخرین عکس ها و بهترین نقش های هنرمند مردمی

درگذشت آرمن جیگارخانیان: آخرین عکس ها و بهترین نقش های هنرمند مردمی


به گالری عکس مربوط مراجعه کنید