مسابقه ویکتور ترتیاکوف ویولن در حال پذیرش است

04.05.2023
سومین مسابقه بین المللی ویکتور ترتیاکوف ویولن پذیرش درخواست ها را آغاز کرده است.

این مسابقات از 20 سپتامبر تا 1 اکتبر برگزار می شود. نوازندگان با استعداد از کشورهای مختلف در سالن های کنسرت فیلارمونیک کراسنویارسک و موسسه هنری دولتی سیبری هووروستوفسکی به رقابت خواهند پرداخت.

کلیه متقاضیان 16 تا 32 سال که با همراه داشتن مدارک و مطالب لازم برای شرکت در مسابقه درخواست داده اند به مرحله انتخابی غیرحضوری می روند. پذیرش درخواست ها در 30 خرداد به پایان می رسد و یک ماه بعد تصمیم هیات انتخاب اعلام می شود و اسامی شرکت کنندگان راه یافته به دور اصلی اول منتشر می شود.

در مجموع، چهار دور اصلی در این رقابت وجود دارد. در اولین آنها، شرکت کنندگان – حداکثر 25 نفر – یک برنامه انفرادی اجرا می کنند. دوازده نفر از شرکت کنندگان دور دوم یک برنامه انفرادی با یک همراه دارند. هشت نفر از شرکت کنندگان دور سوم با ارکستر مجلسی کراسنویارسک و به صورت سه نفره اجرا می کنند: ویولن، ویولن سل، پیانو، و شش نوازنده دور چهارم با ارکستر سمفونیک آکادمیک کراسنویارسک.

امسال صد و پنجاهمین سالگرد تولد راخمانینوف است، بنابراین برنامه مسابقه شامل آثار او بود.

داوران مسابقه توسط نوازندگان سرشناس ویولن که اکثر آنها نمایندگان هیئت داوران مسابقه بین المللی چایکوفسکی و دانشگاه های بزرگ موسیقی در جهان هستند، داوری خواهند شد. برندگان مسابقه جوایزی از 150 هزار تا 1 میلیون و 200 هزار روبل دریافت خواهند کرد. همچنین جوایز نقدی ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در مسابقه در وب سایت آن موجود است.

“اورفیوس”

04.05.2023

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید