موجود در فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی لیلیوم

هدف نهایی این است که فونداسیونی پیدا کنید تا با پوست شما هماهنگ باشد. که به شما امکان میدهد بهترین رنگ مناسب پوست خود را از میان طیف رنگی روشن تا تیره و یا سرد،گرم یا طبیعی انتخاب کنید. اگر از زیرسازی مناسب و کرم پودر اصل و مناسب نوع پوست خود استفاده کنید منافذ پوست بسته نشده و پوست به راحتی نفس می کشد. متناسب با هر رنگ و نوع پوستی بوده و ظاهری بی عیب و نقص به پوست شما می بخشد. کرم پودر یک محصول آرایشی صورت مایع و یا گاها جامد است که برای یکنواخت و یکدست کردن رنگ پوست و پوشاندن عیب و نقص های صورت به کار می رود.

سرد یا C : برای پوست های روشن با تناژ رنگی صورتی، افرادی که در این گروه قرار میگیرند پوستشان در برابر آفتاب به سادگی دچار سوختگی میشود کرم پودر زیر چشم . اما نکته ای در این میان وجود دارد که باید نسبت به آن دقت نمایید و آن این است که این مدل از کرم پودر ها خودش نیز در دستهبندیهای مختلفی تولید میشود و شما باید نوعی از این کرم پودر را انتخاب کنید که مناسب صورت شما باشد و بتواند به زیبایی بیشتر صورت شما کمک نماید. این کرم پودر در 3 شماره ارائه شده است و مناسب انواع پوست بخصوص پوست های حساس میباشد.

کرم پودر لورآل مناسب مصرف روزانه می باشد. کرم پودر لورآل تیوپی مدل اینفالیبل مات کاور از ماندگاری بالایی برخوردار است که پوشانندگی فوقالعادهای روی پوستتان ایجاد می کند. این خاصیت از ایجاد جوش های زیر جلدی بر روی پوست جلوگیری می کند. این فرآورده به علت سیلیکونی بودن غیر کومدوژن است و در افراد مستعد به آکنه مشکلی ایجاد نمی کند. اگر پوست خشک دارید به هیچ عنوان از این دست محصولات استفاده نکنید، برای اینکه چین و چروک و خشکی پوستتان را برجسته تر نشان می دهند. گام اول: میزان پوشانندگی دلخواه خود را مشخص کنید. وقتی که کرم پودر میزنم منافذ پوستم مشخص است.

این کرم پودر روی صورت نسبتا سبک است و با وجود ماندگاری بالا به پوست شما اجازه تنفس میدهد. بنابراین شاید فکر کنید که استفاده روزانه از کرم پودر به صورت روزانه برای پوست صورت مضر است، ولی اگر از از یک کرم پودر اورجینال و با کیفیت استفاده کنید هیچ مشکلی برای پوست به وجود نمی آید. این نوع محصولات، هم نقش کرم پودر را دارند، و هم از پوست تان در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت میکنند.