موزه ها موظف هستند هنگام حسابداری از نمایشگاه ها ، همه شخصیت های نقاشی را توصیف کنند

وزارت فرهنگ راهی پیدا کرد که از جایگزینی ارزش های موزه جلوگیری کند

قوانین جدید موزه ها توسط وزارت فرهنگ تصویب شد. این سند برای اولین بار یک رویه واحد برای ذخیره سازی و استفاده از مجموعه های موزه ایجاد کرد. قوانین جدید موزه به پایان دادن به آشفتگی ذخیره سازی کمک می کند. یک سند 190 صفحه ای جامع ، نحوه دریافت ، ضبط ، ذخیره و نمایش اشیای عتیقه و گنجینه ها را با جزئیات شرح می دهد. سرویس مطبوعاتی وزارت فرهنگ گفت که این سند به طور مشترک با اتحادیه موزه های روسیه تهیه شده است.

“برای اولین بار در طول سالها در زمینه کارهای موزه ای ، سندی در مورد مبانی بنیادی کار موزه ای تهیه و تصویب شده است. دستور جدید قوانین واضحی را برای کل جامعه موزه ها برای ثبت ، ذخیره و استفاده از ثروت ملی کشور تعیین می کند – موارد موزه و مجموعه های موزه ، “خدمات مطبوعات سخنان معاون رئیس بخش آلا مانیلووا را گزارش می دهد.

این سند منعکس کننده قوانین محاسبه ارزش های موزه است. برای غیرممکن بودن جایگزینی پنهانی یک نقاشی ، لباس قدیمی یا جواهرات ، موضوع با جزئیات شرح داده می شود ، تا کوچکترین ظرافت ها ، تراشه های کوچک یا خراش ها. طبق قوانین ، ابعاد گنجینه های موزه باید تا میلی متر ثبت شود. و در توصیف پرتره ها ، کارمندان موزه اطلاعات مختصری درباره قهرمان بوم را منعکس می کنند. اگر گروهی از افراد در نقاشی یا عکس بایگانی به تصویر کشیده شده اند ، باید هر یک توصیف شوند.

همچنین برای ساختمانهای موزه شرایط سختگیری وجود دارد. به عنوان مثال ، زیرزمین ها باید خشک باشند ، حتی اگر نمایشگاه ها را ذخیره نکنند. رطوبت داخلی می تواند بین 40 تا 60 درصد باشد. رژیم دما – از 16 تا 25 درجه بدون قطره. برای جلوگیری از مرطوب شدن دیوارهای خارجی موزه ، تجهیز مسیرهای آسفالته یا آسفالت اطراف ساختمان با شیب از ساختمان و همچنین تخلیه از لوله ها به زمین ضروری خواهد بود. بعلاوه ، این مقررات نگهداری مواد بسته بندی در نمایشگاه ها و مراکز نگهداری را منع می کند.