مگافون تاجیکستان و بانک ملی تاجیکستان میزبان هفته جهانی کارآفرینی – اوستا هستند

مگافون تاجیکستان و بانک ملی تاجیکستان میزبان هفته جهانی کارآفرینی هستند

17 نوامبر 2020 ، ساعت 12:22

17اوستا Tj | 16.11.2020 | سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان گزارش داد ، هفته جهانی کارآفرینی -2020 در 16 نوامبر آغاز شد.

به عنوان بخشی از این پروژه بین المللی ، بانک ملی تاجیکستان در حال انجام یک سری رویدادهای آنلاین برای جوانان است. اینترنت پرسرعت برای این سازمان توسط شریک دیجیتال GEW-2020 – MegaFon تاجیکستان فراهم شده است.

هفته جهانی کارآفرینی سالانه بیش از 40000 رویداد در سراسر جهان را گرد هم می آورد ، حدود 10 میلیون نفر از 180 کشور در آن شرکت می کنند. هدف از هفته جهانی کارآفرینی شکل گیری فرهنگ کسب و کار ، توسعه توان کارآفرینی جوانان است. برای دستیابی به این هدف ، بانک ملی تاجیکستان کنفرانس های بزرگنمایی ، دوره های بازرگانی ، کلاسهای کارشناسی ارشد و وبینارها را برگزار می کند که به جوانان کمک می کند از تجار باتجربه مشاوره بگیرند ، دریابند که از کجا تجارت خود را شروع کنند ، چگونه می توانند ثبات مالی شرکت خود را در یک محیط متغیر تضمین کنند ، امیدوار کننده ترین زمینه ها برای شروع موفقیت آمیز.

در زمینه همه گیری COVID-19 ، همه رویدادهای هفته جهانی کارآفرینی بصورت آنلاین برگزار می شود. این رویدادها از طریق صفحه «بانک ملی تاجیکستان. سواد مالی »در شبکه اجتماعی فیس بوک www.facebook.com/fingramtj. به شرکت کنندگان فعال هدایایی از طرف برگزارکنندگان و شرکای این رویداد اعطا می شود ، از جمله اولین اپراتور فرصت های دیجیتالی جدید – MegaFon تاجیکستان. این شرکت همچنین فن آوری اینترنت Wi-Fi را برای انجام رویدادهای آنلاین GEW-2020 به بانک ملی تاجیکستان ارائه می دهد.

“سواد مالی مالی اداره حمایت از حقوق مصرف کننده مالی مالی ملی” اظهار می دارد: “بانک ملی تاجیکستان امیدوار است که همراه با شرکا بتواند یک رویداد آنلاین واقعاً مفید برای جامعه تجاری و همه جوانان علاقه مند که می خواهند کار خود را در تاجیکستان راه اندازی کنند ، ایجاد کند.” بانک تاجیکستان.

“ما خودمان کارهای زیادی را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که جوانان تاجیکی به سود تجارت کشور می آیند و با موفقیت کار می کنند: ما کلاس های کارشناسی ارشد برای دانشجویان برگزار می کنیم ، از رویدادهای مهم تجاری پشتیبانی می کنیم. شرکت در هفته کارآفرینی جهانی -2020 به عنوان یک شریک دیجیتال این سنت را ادامه می دهد. من به همه کسانی که قصد تجارت دارند توصیه می کنم که به پخش های بانک ملی تاجیکستان متصل شوند. این فرصتی است که به معنای واقعی کلمه طی چند روز است تا بسیاری از ایده ها و دانش را به صورت رایگان بدست آورید که به طور منحصر به فردی برای یک تاجر جوان مفید است. “