مگافون تاجیکستان 5 گیگابایت برای اتصال کارت الکترونیکی eSIM – اوستا کمک می کند

MegaFon تاجیکستان 5 گیگابایت برای اتصال کارت الکترونیکی eSIM کمک مالی می کند

4 دسامبر 2020 ، ساعت 09:41

پانزدهاوستا Tj | 04.12.2020 | اولین اپراتور فرصت های جدید دیجیتالی به کاربران فعال اینترنت پیشنهاد می دهد تا بسته های ترافیکی متصل شده خود را 5000 مگابایت دیگر افزایش دهند. برای انجام این کار کافی است از سیم کارت معمولی به eSIM الکترونیکی بروید. به گفته سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار “MegaFon تاجیکستان” ، اقدامی که “به طور خودکار” می تواند چنین هدیه ای را از MegaFon دریافت کند تا 31 دسامبر سال 2020 ادامه دارد.

مگافون تاجیکستان برای اولین بار در ماه فوریه سال جاری میلادی نوع جدیدی از کارت های eSIM را به مشترکان خود ارائه داده است. eSIM ماژولی است که در یک دستگاه مشترک تعبیه شده است. از مزایای این کارت ها این است که به دلیل آسیب مکانیکی نمی توانند از کار بیفتند ، می توانند در تلفن های هوشمند و تبلت ها و همچنین برای اتصال به شبکه تلفن همراه اسبابک هایی که اسلات سیم کارت های فیزیکی ندارند – مثلاً ساعت های هوشمند و دستبند تناسب اندام.

انتقال به eSIM در دفاتر خدمات MegaFon تاجیکستان انجام می شود. شما باید دستگاهی داشته باشید که از این فناوری پشتیبانی کند و گذرنامه معتبر (شناسنامه) شهروند جمهوری تاجیکستان را داشته باشد.

یک مشترک نمی تواند بیش از دو شماره برای خود ثبت نام کند. هزینه تغییر کارت عادی به کارت الکترونیکی 30 سامونی است.

از 13 نوامبر ، هنگام تعویض به eSIM ، مشتریان اپراتور به طور خودکار به یک بسته هدایای یکبار مصرف ترافیک اینترنت 5000 مگابایت متصل می شوند. این بسته 30 روز اعتبار دارد. مشترکانی که از یک کارت عادی به یک کارت الکترونیکی روی می آورند یا با استفاده از فناوری eSIM اتصال جدید برقرار می کنند ، می توانند در این تبلیغ شرکت کنند. هنگام جابجایی از یک eSIM به سیم کارت دیگر ، مشترک بسته هدیه ای ارائه نمی شود.

“ESIM یکی از درخشان ترین نشانه های” دنیای دیجیتال “است که در آن واقعاً زندگی می کنیم. تولید کنندگان دستگاه های تلفن همراه به طور فزاینده ای آنها را به کارت های الکترونیکی مجهز می کنند و به زودی این کار به سادگی اجباری می شود. بنابراین ، ما در حال حاضر به مشترکین کمک می کنیم تا بر فن آوری پیشرفته eSIM تسلط پیدا کنند. یک پاداش دلپذیر برای آن 5 گیگابایت ترافیک اینترنتی است که ما برای زندگی دیجیتالی فعال تر از آن استفاده خواهیم کرد. و در شب سال نو ، ترافیک اضافی به تبریک گفتن عزیزان ، ارسال کارت ویدیو و عکس های تعطیلات برای آنها کمک می کند. من مطمئن هستم که بسته هدیه به عنوان یک افزودنی مفید و دلپذیر به قابلیتهای معمول اینترنت مشتریان پیشرفته ما تبدیل خواهد شد! ” – جمشید بوبولیف ، مدیر بازرگانی MegaFon تاجیکستان ، اظهار نظر می کند.