نمایش جدید “بازتاب” از سازندگان پروژه “خاطرات باد”

این پنجمین کنسرتی است که در پوستر ماه مه خانه موسیقی بین المللی مسکو سنتی شده است. سری قبلی با نام «خاطرات باد» در خاطره سال های 2016، 2017، 2018 و 2021 باقی ماند. ویژگی منحصر به فرد هر برنامه ساخته شده توسط برادران شرکتی این است که هر یک از اجراهای آنها به طور هماهنگ موسیقی، کلام، ویدئو آرت و نوری شایسته یک اجرای هنری را با هم ترکیب می کند. نمایش چند دستگاهی جدید “انعکاس” – از آنجایی که کلمه “نمایش” در محافل عالی دانشگاهی مورد احترام قرار نمی گیرد – می تواند به خوبی به عنوان یک اجرای موسیقی طبقه بندی شود. مخاطب نه تنها به مجموعه ای از شماره های کنسرت گوش می دهد، بلکه در عین حال طرح داستانی جذاب را با معنای عمیق فلسفی دنبال می کند. در طول مدت کنسرت، مخاطب به واقعیتی خارق‌العاده و افسانه‌ای منتقل می‌شود: وقتی یک فیلم یا اجرای خوب را تماشا می‌کنید این اتفاق می‌افتد.

طیف گسترده ای از ژانرهای این برنامه از رمانتیسم تا مینیمالیسم، از جاز تا آوانگارد، علاقه مندان به موسیقی واقعی را جلب می کند. درست همانطور که اقیانوس در قطره ای آب منعکس می شود، اجراکنندگان دنیاهای شخصی، رویاها و خیالات خود را در تفسیر فردی خود از ترکیب بندی ها منعکس می کنند. از این رو نام “انعکاس” است.

از آنجایی که ایدئولوژیست ها و نویسندگان برنامه درامر الکساندر و یوری کمپانیتسی هستند، کل فضای صحنه سالن سوتلانوف با یک ارکستر کامل از سازهای کوبه ای پر خواهد شد. از تیمپانی، که بخشی از ارکستر سمفونیک آکادمیک است، تا ویبرافون و ماریمبا، از کیت درام کلاسیک تا سازهای ضربی، از طبل‌های قومی که از اعماق قرن‌ها به جوانان رسیده است، فقط اختراع شده است. در سحر XXI قرنیه آویز تابه (دسته).

سازهای بادی – فلوت، ترومپت و ساکسیفون در شرایط برابر با سازهای کوبه ای می نوازند. اولین آلات موسیقی روی زمین که در دوران کودکی بشریت متولد شده‌اند، سازهای بادی با سازهای کوبه‌ای امروزه به طور هماهنگ ترکیب شده‌اند – مانند تنفس ما با ریتم ضربان قلب.

نوازندگان شجاعانه این کلیشه مخاطب را از بین می برند که سازهای کوبه ای فقط می توانند یک رنگ در ارکستر باشند و به تدریج علاقه عمومی و حتی عشق به درام تکنوازی را برمی انگیزند. XXXXI قرن ها، دریایی از آثار با استعداد خلق شده است.

موسیقی ادوارد آرتمیف که در طول زندگی او به عنوان یک کلاسیک شناخته شد، تبدیل خواهد شد ادای احترام به استاد، اخیراً به ابدیت رفته است بقیه آهنگسازان در حال حاضر زندگی می کنند و برخی از آنها را می توان با خیال راحت جزو آثار کلاسیک زنده به حساب آورد. به عنوان مثال، کار می کند نبویسا ژیوکوویچ نوازنده سازهای کوبه ای صرب و ایوان تروینو نوازنده مکزیکی-آمریکایی / ایوان تروینو محکم وارد برنامه های هنرستان مدرسه آکادمیک شد. نام “Hurricane Sandy” به تنهایی مانند رمز عبور برای درامرها به نظر می رسد: فقط خود Zivkovic یا یک استاد فوق کلاس آن را می نوازد. قطعه ملودیک “Shadow Catcher” اثر ایوان تروینو تنوع پالت صدای گروه سازهای کوبه ای را نشان می دهد. مراقبه آهنگ ریتم ساخته شده توسط پل اسمدبک / پل اسمدبک برای پنج ماریمبا ارزش شنیدن را دارد تا لرزش عمیق درخت قدرتمند آفریقایی را به صورت فیزیکی احساس کنید. آهنگساز ژاپنی جو هیسایشی (جو هیسایشی) به خاطر موسیقی فیلم های کارگردان کالت تاکشی کیتانو در بین مردم شناخته شده است. طرفداران جاز احتمالا پیانیست آمریکایی لایل میز را می شناسند / لایل میز (1953 – 2020)، بارها با جایزه گرمی برای آلبوم تاج گذاری شده است. پت متنی گروه. مایک مانیری، نوازنده موسیقی جاز آمریکایی مایک ماینری نه تنها برای بازی با افسانه هایی مانند پل مک کارتنی و درامر بادی ریچ معروف شد / رفیق ثروتمند، بلکه با ساخته های خود در سراسر جهان اجرا شده است. موسیقی کوارتت مسکو “میدان سیاه” به صدا در خواهد آمد. نام نویسندگان فهرست شده آنها می گویند که مخاطبان منتظر یک کنسرت موسیقی مدرن هستند که بیشتر در خارج از روسیه شناخته شده است.

درست همانطور که آهنگسازان-پیانیست های برجسته برای پیانو می نوشتند، نوازندگان نیز بر اساس توانایی های هنری خود موسیقی برای سازهای کوبه ای می سازند. برای پخش موسیقی آنها باید با سطح مهارت نویسندگان مطابقت داشته باشید. تجهیزات فنی بالا و بازگشت احساسی درخشان برادران کامپانیتسف و تیم خلاق آنها شایسته آهنگسازان فاضل است که موسیقیدانان آهنگ های آنها را در کارنامه خود گنجانده اند.

نیروی قابل توجه این پروژه برادران الکساندر کمپانتس (ماریمبا) و یوری کمپانتس (ویبرافون)، همکاران آنها الکساندر آخمایف و آرسنی گوریانوف، گروه سازهای کوبه ای Percarus Duo – میخائیل پوتکوف و ولادیمیر ترخوف هستند. ایلیا نورتدینوف، ترومپتوز جوان، زویا ویازوفسکایا، نوازنده فلوت و یگور شامانین، نوازنده ساکسیفون، مسئول قدرت روح هستند. تم جاز برگزار خواهد شد بگیتاریست ac-Anton Revnyuk و خواننده Varvara Revnyuk، پیانیست Evgeny Lebedev آهنگ های خود را اجرا خواهد کرد. مهمان افتخاری این برنامه نیکولای دولت کیلدیف، گیتاریست گروه Moral Code خواهد بود که آلبوم های انفرادی در سبک های جاز، راک و آوانگارد ضبط کرده است. متون ادبی توسط وسوولود کوزنتسوف ارائه خواهد شد که احتمالاً برای همه آشناست: برد پیت، کیانو ریوز، ویل اسمیت و سایر ستاره های هالیوود با صدای این هنرمند در فیلم های دوبله صحبت کردند.

قهرمانان نامرئی پروژه جدید Reflection به همان اندازه مهم هستند. ترانه سرای دائمی – Maxim Kompaneets گنجانده شده است در برنامه “خاطرات باد” در سال 2017 به نقل از حواریون ادبی سروانتس و بورخس. این بار با چه انجمن های کتابی مردم را غافلگیر خواهد کرد، فقط کسانی که در سالن خواهند بود می دانند. کارها چیده شد اوگنی سابباتین. موسیقی با ویدئو آرت همراه خواهد بود تامارا زوبووا. یک طراح نور قادر به جادوی تئاتر است دیمیتری فرولوف. و در نهایت، شخص اصلی برای نوازندگان روی صحنه، صدابردار است. الکساندر آستاخوف.

سال به سال، همین افراد با برادران Kompaneets کار می کنند، و توانایی جمع آوری یک تیم خلاق قوی نیز یک هنر است، چیزی که کمتر از یک بازی حرفه ای نیست.

با توجه به اینکه پخش زنده و ضبط ویدیویی کنسرت وجود نخواهد داشت، مخاطبانی که در 25 مه 2023 به سالن Svetlanovsky MMDM آمدند یک تجربه واقعاً منحصر به فرد دریافت خواهند کرد.

بلیط

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی Kompaneetsmusic