نکاتی درباره فروش سوله

فروش سوله از لحاظ نوع ساخت و همچنین نوع کاربری دارای تقسیم بندی های متفاوتی است که هر کدام در صنعت از اهمیت بالائی برخوردار است.

علاوه بر مطلب فوق ، در ساخت ساختمان های واحد های تولیدی و صنعتی و با توجه به نوع کاربری سوله ، جرثقیل های سقفی نیز در اوزان مختلف ساخته و نصب می شود. شرکت سوله آکام فلز تمامی نکات بالا را برای ساخت سوله های خود رعایت می کند ( ساخت سوله نو ) و به هیچ عنوان اینهایی که گفته شد زیاده خواهی نیست و حق شماست پس بشدت بر رعایت این موارد محکم باشید.

نکته مهمی که در ابتدای این نوشته باید اشاره شود اینست که برای خرید سوله لازم است که به املاک صنعتی مراجعه گردد. البته منظور املاک صنعتی که اعتبار مناسبی دارد و دارای مشاوران حره ای و با تجربه باشد. مثلا امالک صنعتی سوله تاپ پیشنهاد خوبی است.

در راستای مطلب بالا این موضوع را اضافه می کنیم که بحث معاملات املاک صنعتی بدلیل شرایط موجود بیشتر بسمت اجاره سوله است چرا که هزینه های سنگین ساخت یا خرید برای بسیاری از افراد ناممکن شده است.

سوله های تولیدی شرکت سوله آکام فلز بصورت نیمه سنگین و تیر ورق فولادی تولید و عرضه می شوند که بالاترین کیفیت ساخت و تولید را در بین سوله های تولیدی سایر شرکت ها دارند. مطمئن شوید که کلیه قطعات یک سوله به شما فروخته می شود، این یعنی سازه خریداری شده باید دارای ( وال پست ، بیس پلیت ، فریم های ستون و سقف ، استرات ، باد بند های ستون و سقف ، و تیر ریزی سقف را داشته باشد و تمامی این قطعات را در قرارداد بنویسید.

 

سوله های دست دوم واقعی سوله های قدیمی هستند که به صورت تیر ورقی بسیار سنگین ساخته شده اند و جزو سوله دست دوم ارزان نیستند زیرا هر چقدر هم هر کیلوگرم را ارزانتر از ساخت سوله نو بدهند ، باز آنقدر از لحاظ وزنی سنگین هستند که خیلی اختلاف قیمتی با قیمت هر متر مربع سوله سبک ندارند پس ما به شما پیشنهاد می دهم که برای دریافت مشاوره با شماره تلفن 48200-021 تماس حاصل فرمایید و در مورد ساخت سوله نو اطلاعات کاملی از ما دریافت کنید. بدین معنا که یک مقطع ثابت عرضی به نام قاب (فریم) وجود دارد که به تعداد مورد نیاز، در طول سازه تکرار می شود. نکته دیگری که در اینجا حائز اهمیت می باشد این است که بعد از تایید شدن دفترچه باید اطمینان حاصل کنید که فروشنده دقیقا همان سازه ای را به شما بدهد که دفترچه محاسباتش را به شما داده است و نه یک سازه دیگر.

از ورق های نورد سرد جهت پوشش نیز استفاده می شود. در سوله های کارکرده بعد از استفاده در یک مکان می توان در صورت نیاز قطعه های سوله را از یکدیگر باز کرده و در مکان جدید مجددا سرهم بندی کرد. سوله ها با استفاده از فولاد ساخته می شوند و اجزای سوله به وسیله ی پی و مهره به یک دیگر اتصال پیدا می کنند. این کار شما کمک می کنه به ما ، تا رتبه بهتری در گوگل بگیریم و افراد بیشتری با این مطالب آشنا بشوند و بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. اکنون مشکل اصلی با ساخت و خرید سوله دست دوم واقعی نیست واقعا اگر فروشنده حاضر است اسکلت سوله زمان سوار بودن در جای قبلی را نشان دهد خرید شما عاری از اشکال خواهد بود . لیست قیمت سوله دست دوم . سوله دست دوم ،سوله ها در انواع و اقسام مختلفی مانند سوله های پیش ساخته، سوله های صنعتی، سوله های نو، سوله های کارکرده وجود دارند. شاید بتوان پذیرفت که لفظ سوله کارکرده کمتر به گوش آشنا باشد، اما اگر در مشاغل صنعتی فعال باشید و یا خط تولید راه اندازی کرده باشید، مفهوم سوله برای شما بیگانه نخواهد بود.

معمولاً این حالت پیش میآید که تخمین ذهنی صاحبان مشاغل بسیار بالاتر از هزینه های حقیقی ساخت سوله است و لذا با این تصور اشتباه، عده زیادی از اقدام برای خرید سوله امتناع کنند؛ غافل از آنکه با طراحی بهینه و مدیریت هزینهها در کلیه ابعاد، میتوان خرید سوله ارزان اما استاندارد را برای تمام مشاغل و در سراسر کشور، تهیه نمود. در این صورت قیمت آن با سازهها نو نه تنها تفاوتی نخواهد کرد بلکه زیادتر هم میشود. در صورتی که یک یا چند قطعه از سوله دچار مشکل شده باشند می توان آنها را با قطعه های جدید و نو عوض کرد و مجددا سرهم بندی نمود. کلیک کنید تا ما بتوانیم آموزش های مفیدی به شما بدهیم که شما بهترین و ارزان ترین سوله متناسب با شغل خودتان انتخاب کنید و همچنین در مورد ریزه کاری های قرارداد هم در گام های بعدی صحبت خواهیم کرد. این توضیحات که به قول مولانا «هر کسی از ظّن خود» به آن نگاه می کند، سبب می شود تا در هنگام اجاره انبار تنها ذخیره یک کالای خاص به ذهنمان بیاید، هرچند انبار در هر شکل و نوع خود پدیده ای برای حراست از محصولات گوناگون می باشد؛ ناگفته نماند که در این مورد خاص برآورد ویژگی های انبار از زاویه دید یک شغل و کالای خاص، نه تنها بد نیست بلکه کاملاً لازم و ضروری می باشد.