نی نی سایت عمل بینی اهواز

2. مثل هر عمل جراحی زیبایی ، این عمل هم ممکن است نیاز به جراحی اصلاحی یا ترمیمی داشته باشد که معمولا پس از یکسال انجام می شود. در این عمل جراحی ، رعایت دقیق دستورالعمل های دارویی ، بسیار مهم هستند زیرا در صورت عدم اجرای آن ها ، عفونت لاله گوش رخ می دهد که نیاز به بستری مجدد خواهد داشت و نتیجه عمل جراحی را خراب می کند. کلینیک ها به نسبت مکان و ارایه خدمات خود، قیمت های متفاوتی دارند. اما برخلاف همه ی گلکسی A ها این گوشی نه ارزان قیمت است و نه قیمت رقابتی دارد. اما برخی از آنها ممکن است ناشی از اشتباهات پزشکی یا شرایط بیمار باشند و همیشه باقی بمانند. ایشان از سال ۹۱ استادیار بخش جراحی پلاستیک دانشگاه جندی شاپور اهواز هستند و در شهر اهواز نیز مشغول به خدمت رسانی می باشند اما اکنون مطب ایشان در شهر اصفهان واقع شده است.

ایشان همچنین بیش از ۸ سال سابقه کاری و تحقیقاتی نیز برجسته بودن گوش نوزاد دارند. دکتر حسینی بیش از ۱۵ سال سابقه جراحی داشته اند و بیش از ۵۰۰۰ جراحی بینی استخوانی و گوشتی نیز انجام داده اند . دکتر پارسافر دوره پزشکی عمومی را در سال ۱۳۶۴ به اتمام رساندند و پس از آن در زمینه تخصصی گوش، حلق و بینی مشغول به ادامه تحصیل شدند و در سال ۱۳۷۴ موفق به اخذ مدرک تخصص خود گردیدند. دکتر خورشیدی تخصص خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و موفق به دریافت رتبه اول کشوری در بورد تخصصی جراحی عمومی و همچنین موفق به دریافت رتبه دوم بورد فوق تخصص خود در رشته جراحی زیبایی شدند. دکتر خانی زاده رتبه دوم کشوری بورد تخصصی را در سال ۹۰ دریافت نمودند. دکتر قاضی پور تخصص خود را در سال ۱۳۷۲ دریافت نمودند. دکتر علی قاضی پور متخصص گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن در اهواز می باشند. دکتر محمدعلی حسینی متخصص گوش، گلو و بینی در اهواز می باشند. دکتر حمیدرضا فلاحی متخصص جراحی فک و صورت و زیبایی در اهواز می باشند. اگر پس از پایان ۶ سالگی و پایان رشد لاله گوش این مشکل حل نشد ، جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی می تواند نگرانی والدین را بابت زیبایی گوش فرزندشان رفع کند .

از آنجاییکه عارضه گوش های برجسته بشکل مادرزادی و در دوران جنینی ایجاد می شود، بهترین زمان برای اصلاح آن در کودکان بعد از 5 سالگی و قبل از ورود کودک به مدرسه می باشد. بله پزشکان متخصص و مجرب بسیاری در اصفهان هستند که در زمان کوتاهی به شما نوبت عمل می دهند. در همه عمل های جراحی زیبایی ، نتیجه ای موفقیت آمیز است که تا آنجا که مقدور باشد ، طبیعی بودن لاله گوش را حفظ کند. جراحی لاله گوش از نظر اصلاح نقص زیبایی یعنی ” اتوپلاستی ” یکی از جالب ترین و زیباترین عمل های جراحی زیبایی است. صبح قبل عمل ، بهتر است موهای سر به صورت دم اسبی یا دسته بندی شده بافته شوند تا مزاحمتی برای جراحی گوش نداشته باشند. کل بدن از موهای زبر و یکنواخت پوشیده شده و این پوشش فقط در زیر فک، ابروها و گوش ها وجود ندارد.

در بسیاری از موارد اگر به صورت مادرزادی این مشکل وجود داشته باشد برای برطرف کردن آن اقدام میکنند. اگر والدین برای رفع این مشکل در کودک خود به موقع اقدام نکنند ممکن است در آینده این افراد با کاهش اعتماد به نفس و مشکلات روحی ناشی از آن مواجه شوند. اعتماد به نفس کودک با زیبایی ظاهر گوش افزایش می یابد. دکتر خورشیدی فر متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک در اهواز می باشند. دکتر خورشیدی فر تا کنون صدها عمل جراحی زیبایی انجام داده اند و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز می باشند و مشغول به تدریس دستیاران فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند. آیا نتایج عمل اتوپلاستی دائمی است؟ آیا جراحی اتوپلاستی خطرناک است ؟ سایر جراحی هایی که ایشان انجام می دهند شامل: جراحی زیبایی گوش های برجسته، جراحی پف دور چشم و پروتز چانه، گونه و… مثلا برای اصلاح لاله گوش برجسته نباید افراط شود و گوش بیش از حد به سر بچسبد یا چین های خیلی تیز پیدا کند.