هزینه جانشینی دپ برای Mikkelsen در فیلم Fantastic Beasts 10 میلیون دلار بود

جادوگر گریندل والد توسط ستاره مجموعه تلویزیونی “هانیبال” بازی می شود

اکنون رسمی: ماد میکلسن در قسمت سوم “جانوران خارق العاده” جایگزین جانی دپ خواهد شد. این تصمیم توسط استودیوی برادران وارنر اتخاذ شد و بدین ترتیب از تصمیم دادگاه حمایت كرد ، كه این بازیگر را به جرم ضرب و شتم همسر سابق خود آمبر هرد مقصر شناخته بود. هواداران قبلاً دادخواست ایجاد کرده اند و قصد دارند این تصویر را تحریم کنند. اگرچه دپ عقب نخواهد ماند – این بازیگر برای یک روز کاری تیراندازی 10 میلیونمین بار حق دریافت خواهد کرد.

اخیراً ، هالیوود به طور فزاینده ای نسبت به رسوایی های خارجی پیرامون ستاره ها حساس بوده و فقط اندکی با بازیگران برجسته ای که شهرت آنها را از بین برده اند ، قرارداد را می شکند.

به گزارش ورایتی ، پس از آنکه دادگاه لندن 12 مورد از حملات این هنرمند به همسر سابق امبر هرد را اثبات کرد ، دادگاه لندن از جانی دپ خواست تا نقش گلرت گریندل والد را در Fantastic Beasts 3 کنار بگذارد. دپ شخصاً در صفحه اینستاگرام خود از نتایج دادخواست با روزنامه The Sun که شرح ضرب و شتم است ، گزارش داد. “من به این درخواست احترام می گذارم و با آن موافق هستم. در پایان روز ، آنچه می خواهم بگویم این است: یک حکم سورئال دادگاه انگلیس تاثیری در مبارزه من برای حقیقت ندارد ، من تأیید می کنم که قصد تجدیدنظر خواهی دارم. نیت من همچنان پابرجاست ، من قصد دارم ثابت کنم که اتهاماتی که علیه من وارد شده دروغ است. ”این بازیگر در 6 نوامبر نوشت.

این واقعیت که این میکلسن بود که می توانست جایگزین دپ شود ، در 11 نوامبر شناخته شد. درست است ، سپس ماد خبر مذاکره خود با وارنر را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند. اما بیانیه رسمی مطبوعاتی شرکت فیلم سازی خود گویای این امر است.







با این حال ، دپ موفق شد در یک صحنه از فیلم جدید بازی کند ، بنابراین وارنر هزینه کامل را در قالب 10 میلیون دلار به او پرداخت خواهد کرد. این عمل از مدتها پیش در هالیوود وجود داشته و نام رمز “پرداخت یا بازی” خود را دارد. این بدان معناست که حتی اگر فیلم بدون مشارکت وی ساخته شود ، به بازیگر جبران می شود. برای انجام این کار ، او نباید تعدادی از شرایط مقرر در قرارداد را نقض کند.

در همین حال ، کمپانی فیلم سازی فیلمبرداری دنباله فیلم Fantastic Beasts را با بازی Mads Mikkelsen بازیگر دانمارکی آغاز کرد که با بازی در سریال تلویزیونی Hannibal بیشترین محبوبیت را در بین تماشاگران کسب کرد. طرفداران این حق رای در مورد اینکه آیا آرایشگران از ویژگیهای تکرار نشدنی گریندل والد که به هر حال به لطف دپ بیشتر نمایان شده است ، خارج می شوند. این در مورد پوست رنگ پریده و کشنده مو ، موهای پلاتینی خاردار ، سبیل متوسط ​​و یک چشم عجیب و ترسناک است.

فیلم سوم بار دیگر به کارگردانی پیشکسوت دیرینه فرانچایز هری پاتر ، دیوید یتس کارگردانی شده و براساس فیلمنامه ای از نویسنده جی.کی.رولینگ با استیو میخک ساخته شده است. ستارگان ادی ردماین ، جود لاو ، کاترین واترستون ، دن فاگلر ، آلیسون سودول ، عزرا میلر و دیگران در نقش های خود باقی می مانند و در داستان جدید شرکت می کنند. جزئیات پیرنگ فیلم سوم هنوز بسیار کم است. شناخته شده است که این اقدام عمدتا در ریودوژانیرو رخ می دهد و منجر به درگیر شدن جهان جادوگر در جنگ جهانی دوم می شود. طبق آخرین اطلاعات ، این تصویر زودتر از 15 ژوئیه 2022 منتشر خواهد شد.

در حالی که وارنر در حال تهیه کنندگی است ، طرفداران جانی دپ از وی درخواست کردند بازیگر را به فیلم برگرداند. آنها سازندگان فید را با نمایش کم تهدید می کنند. درخواست تجدیدنظر قبلاً توسط ده ها هزار طرفدار امضا شده است.

ماد میکلسن 55 ساله علاوه بر بازی در نقش هانیبال لکتر در مجموعه تلویزیونی “هانیبال” ، در فیلم های “دکتر استرنج” و “سرکش یک” نیز بازی کرد. جنگ ستارگان: داستانها “. این بازیگر برای بازی در فیلم “شکار” ساخته توماس وینتربرگ در 65 امین جشنواره فیلم کن جایزه دریافت کرد.