همه گیری باستا: رپر به دلیل کنسرت سن پترزبورگ در مرکز رسوایی قرار گرفت

عکس و فیلم صحنه کامل را نشان می دهد – گویی ویروس کرونا و محدودیت وجود ندارد

در سن پترزبورگ ، در میان یک بیماری همه گیر ، یک رویداد جمعی با تعداد زیادی تماشاگر دوباره برگزار شد. این اولین بار نیست که شهر نوا نسبت به رعایت کامل استانداردهای ایمنی در طی یک دوره محدودیت شدید چشمگیر است. این بار مردم با کنسرت خواننده رپ باستا جمع شدند

“جو و مقیاس باورنکردنی!” – آنها در شبکه های اجتماعی تحت فیلم های کنسرت جمعه باستا می نویسند. این ویدئو آمفی تئاتر کاملی از چراغ قوه های تلفن های هوشمند را نشان می دهد. در عکس – دختران خوشحال ، با معاشقه ماسک های خود را برمی دارند. از نظر بصری به نظر می رسد محدودیتی در تعداد تماشاگران این رویداد وجود ندارد. قبل از همه گیری ، این دقیقاً همان چیزی است که کاخ یخی کامل به نظر می رسید – با جایگاه های شلوغ و یک زمین رقص (افراد حاضر در ویدئو در غرفه ها نمی نشینند ، اما محکم می ایستند). و شگفت انگیزترین چیز این است که دو کنسرت برگزار شده است: در 27 و 28 نوامبر. بعد از اینکه ضبط شده از کاخ یخ در اواخر جمعه شب در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، تقریباً هیچ تغییری تغییر نکرد – و جمعیت زیادی نیز به کنسرت دوم آمدند.

اگر گردهمایی بیش از پنجاه نفر به طور رسمی ممنوع باشد و اینجا – حدود ده هزار نفر در یک صحنه سرپوشیده – چگونه کنسرت توافق شد؟ در اواخر عصر 28 نوامبر ، کمیته فرهنگی شهری توضیحاتی در مورد عملکرد روز جمعه صادر کرد: طبق گفته مقامات ، هیچ تخلفی در این کنسرت مشاهده نشده است. عکسها به تفصیل تفسیر می شوند – و از آنها به نظر می رسد که نمایندگان اسمولنی به کنسرت دیگری رفته اند.

کمیته گفت: “ظرفیت سالن پنجاه درصد قابل قبول بود.” اما من به هاکی روی یخ می روم و می دانم که نیمی از مکان های خالی در آنجا به چه شکل است و در تاریخ 27 نوامبر تماشاگران قطعاً بیشتر بودند. “

“بلیط های این برنامه قبل از لازم الاجرا شدن قوانین جدید برای سازماندهی فروش فروخته می شد ، در همان زمان ، برگزار كننده كنسرت تدابیری اتخاذ كرد كه جایگاه رقص را با جایگاه تماشاگران جایگزین كند.

تصحیح عکس به عنوان بخشی از چک لیست اقدامات کنترل انجام شد …

در مورد سالن ، در اسناد فعلی تنظیم كنسرت و فعالیت های نمایشی ، مفهومی به عنوان “صندلی های شطرنج” وجود ندارد – این اصطلاحات ساده ای است كه توسط كمیته صادر شده و از آنها به همراه عکس های خود پشتیبانی می كند. معمولاً چهل دقیقه قبل از شروع کنسرت سالن به این شکل است – هنوز تعداد کمی از مردم در جایگاه ها هستند.

با این حال ، مقامات متوجه انبوهی از انتشارات در شبکه های اجتماعی شده اند ، آنها حسابرسی انجام می دهند. درست است ، به دلایلی کمیته فرهنگ با این کار مقابله می کند ، که این یک فعالیت اصلی نیست و Rospotrebnadzor نیست.

در همان زمان ، خواننده رپ کنسرت مسکو را در لوژنیکی از 11 ژوئیه 2020 به 3 جولای 2021 منتقل کرد ، دقیقاً به دلیل همه گیری ، به منظور برگزاری “یک رویداد در مقیاس بزرگ” با راحتی همه. در 11 دسامبر ، فقط یک اجرای کوچک در پایتخت ، در یک سالن اتاق بیشتر برگزار می شود. و در سن پترزبورگ ، نه تنها دو کنسرت متوالی Basta in Ice ، بلکه – به معنای واقعی کلمه در همان روز – کنسرت “Bi-2” در “Jubilee”.

در همان زمان ، شهر موجود در Neva همچنان به ثبت سوابق ضد ویروس کرونا می پردازد. در 29 نوامبر ، طبق آمار رسمی ، 3 هزار و 701 مورد COVID-19 ثبت شد. تمام ساختمان های جدید مجموعه نمایشگاهی Lenexpo به بیمارستان های صحرایی تبدیل می شوند. سن پترزبورگ همچنین منجر به مرگ و میر ناشی از پوکی در میان مناطق روسیه است. در پاییز سال 2020 ، تعداد موارد چندین برابر بیشتر از بهار است ، زمانی که همه چیز بسته شد ، اما کنسرت های هزاران نفری برگزار می شود که گویی اتفاقی نیفتاده است.