ورا واسیلیوا درباره گفت: “من از او ترسیدم”

هنرمند مردم اتحاد جماهیر شوروی به یاد آورد که چگونه با او در “ازدواج فیگارو” بازی کرده است

والنتین گفت در طول زندگی خود تا رسیدن به Sovremennik به تئاترهای زیادی در پایتخت سفر کرد. او حتی در آکادمی های دانشگاهی کار می کرد ، اما به ویژه در آنجا نمی ماند. یکی از این موارد در بیوگرافی بازیگری وی تئاتر طنز بود. ورا واسیلیوا ، هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی ، در نمایش افسانه ای “ازدواج فیگارو” با او همکاری کرد ، جایی که آنها به عنوان یک زوج ازدواج کردند.

– تلفاتی که به دنبال جانشینی وحشتناک انجام می شود ، روح را آزار می دهد. کلمه مرگ با والیا گفت اصلاً مناسب نیست. هرگز فراموش نخواهم کرد که چطور در کمدی The Beamumarchais تئاتر تمرین کردیم ، ازدواج فیگارو. من در مقابل او در مقابل مقاومت کردم ، زیرا ولنتاین تعداد بسیار غیرمعمولی را بازی کرد. او پیچیده ، عصبانی ، اما کاملاً مستقل نبود که به روشی دهقانانه و بی ادبانه به همه چیز می رسد. بله ، بی ادب و قوی ، و پیروز به عنوان یک مرد. به هیچ وجه زیبا نیست ، گویی که از طبقه بالا نیست. اما به اندازه کافی عجیب ، او هنوز هم توجه مردم را به خود جلب کرد.

بازی با او جالب بود. من ذاتاً یک فرد سازگار هستم ، به بی ادبی او تسلیم کنندهانه واکنش نشان دادم – من یک خانم جامعه عالی بودم. و من از بازی با او لذت بردم و شاید بتوان گفت با او سازگار شدم. ما مدتها بازی کردیم ، تا اینکه ولنتاین تئاتر ما را ترک کرد. و همه باید بگویم که پشیمان شدیم.

به طور کلی ، بسیار مسری بود. علی رغم شجاعت ، مهربان بود. پس از همه ، هنگامی که او نمودارهای خود را خواند ، هشدار داد: “شما فکر نمی کنید ، من با او چنین رفتاری نمی کنم”. مطمئنم که او نمی خواست کسی را آزاری کند. من همیشه استعداد او را تحسین کرده ام ، اما باید اعتراف کنم ، می ترسیدم که مورد تمسخر شاعرانه او قرار بگیرم. او جنبه ضعف یک شخص را احساس می کرد ، به همین دلیل نوشته های او بسیار تند بود. خاطرات او از او لذت می برد – لذت بردن از استعداد او. و او مرد بسیار شایسته ای بود.

مطالب را بخوانید: “بازیگر گفت آخرین روزهای گفت:” ما با او در مورد مرگ صحبت کردیم.