وکلای ثبت اختراع اوراسیا یک انجمن حرفه ای راه اندازی کردند – اخبار تاجیکستان

در میان بنیانگذاران سازمان جدید، که کنگره آن در 26 آوریل برگزار شد، بیش از دوجین وکیل ثبت اختراع اوراسیا از هفت کشور عضو EAPO وجود دارد: روسیه، بلاروس، قزاقستان، ارمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان و آذربایجان. در کنگره موسس، ادوارد شابلین (فدراسیون روسیه)، وکیل ثبت اختراع اوراسیا، شریک شرکت حقوقی Patentika، به سمت رئیس AEPP و همکارش، شریک مدیر گروه حقوقی Belyaev و Partners Sergey انتخاب شدند. بلایف (جمهوری بلاروس) به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.

هدف این سازمان: حفاظت از مالکیت معنوی اشخاص حقیقی و حقوقی، بهبود مقررات قانونی نظارتی در فضای اوراسیا همراه با سازمان ثبت اختراع اوراسیا (EAPO). این در پیام اداره ثبت اختراعات اوراسیا آمده است.

ایده ایجاد یک سازمان صنعتی حرفه ای در سطح منطقه بیش از یک سال است که مورد بحث قرار گرفته است. وکلای ثبت اختراع اوراسیا به خوبی از نیازهای مشتریان خود – مخترعان و کارآفرینان کشورهای اوراسیا – آگاه هستند. آنها پیشنهاداتی برای بهبود مقررات اوراسیا دارند، آنها آماده کمک به تعامل بین دفتر و دولت ها برای هماهنگ کردن قوانین منطقه ای و ملی، نظارت بر کیفیت کار و سطح حرفه ای وکلای ثبت اختراع اوراسیا هستند.” اداره ثبت اختراعات