ویدیوی جدید “Bi-2” به یک فیلم ترسناک تبدیل شد

این گروه در کلیسا یک قتل عام ترتیب دادند

در حالی که طرفداران Bi-2 ترجیح می دهند بسیاری از آهنگ های این گروه را به عنوان یک ماده عالی برای کارائوکه استادیوم درک کنند ، کارگردانان اغلب این موسیقی را به عنوان موسیقی متن فیلم تاریک می دانند. این دقیقاً همان چیزی است که ویدیوی آهنگ “خدای لعنتی” تبدیل شده است.

در فیلمبرداری “Bi-2” و تمام پروژه های مستقیماً مرتبط با گروه ، ده ها کلیپ وجود دارد و به سختی می توان بسیاری از آنها را خنده دار خواند. اما دقیقاً در سالهای اخیر است که نوآر و وحشت تقریباً به ژانرهای اصلی تبدیل شده اند که بیش از همه کارگردانانی را که با این گروه کار می کنند الهام می گیرند.

از این لحاظ کاملاً مشخص بود ویدئوی خونخوار برای آهنگ “Whiskey” از آلبوم “Event Horizon”. نسخه تصویری Pekla ، اولین تک آهنگ منتشر شده در آینده ، با عرفان و تاریکی پر از لب شد. در طول اقتباس فیلم “افسردگی” در فیلم های ویدئویی کشنده خون ، وقفه ای رخ داد و کلیپ کاملاً خوش بینانه ظاهر شد. اما در مجموعه ویدیوی آهنگ جدید “God of the Damned” ، گروه و خدمه دوباره از ژانر وحشت سو استفاده کردند.

Leva Bi-2 می گوید: “وقتی کارگردان ، ولادیمیر بشدین فیلمنامه را به ما گفت ، من ترسیدم که فیلم جدید ادامه خط تاریک فیلم های” Whiskey “و” Inferno “باشد. “اما وقتی کاملاً به حرفهای او گوش کردم ، ایمان آوردم و نظرم تغییر کردم.” شخصیت اصلی کلیپ پسری بود که توسط والدینش طرد شد. او سعی کرد به جهانیان خیر دهد ، اما در پاسخ فقط تحقیر و بی رحمی دریافت کرد ، پاسخ کافی به خاطیان داد.







قابل ذکر است که یک فیلمنامه نسبتاً بزرگ برای اقتباس فیلم از آهنگ نوشته شده است که زمان آن کمی بیش از سه دقیقه است. برای فیلمبرداری از همه چیزهای تصور شده ، چهار روز فیلمبرداری در دو شهر ، بازیگران ، لوازم اضافی و در نتیجه ، بودجه ده میلیون روبل طول کشید. در مسکو ، آنها در مناظر مخصوص ایجاد شده کار می کردند ، و در سن پترزبورگ از کلیسای انجیلی لوتران بازیگر Jaani Kirik فیلمبرداری می کردند. کارگردان به وضوح تحت تأثیر فیلم های درخشان استنلی کوبریک ، روانشناختی هیچکاک و بخشی از صحنه قتل عام کلیسایی سازش ناپذیر از اولین پادشاهان قرار گرفت.

مورد مشابهی در پایان ویدیوی “خدای لعنتی” پیشنهاد شده است. قتل عام دیدنی ، پاشیده شدن خون ، اجساد ، صلیب های نئون ، گروه کر انجیل و لووا در کسوت یک کشیش احتمالاً عجیب ترین سکانس ویدیویی آهنگ “Bi-2” شد.