پذیرش درخواست ها تا 15 آگوست

پروژه چیست

“خواندن آهنگساز. کر» یک آزمایشگاه آهنگساز چهار روزه در آکادمی موسیقی روسیه گنسین است. این ادامه پروژه اتحادیه آهنگسازان روسیه و گروه موسیقی معاصر مسکو است. اکنون در چارچوب آزمایشگاه، نویسندگان جوان قطعات جدیدی را برای گروه کر خلق خواهند کرد. در کنسرت نهایی “Chitok” اولین اجراهای جهانی توسط گروه Altro Coro (مدیر هنری و رهبر ارکستر – الکساندر ریژینسکی) اجرا می شود.

متصدیان

← کوزما بودروف، بازیگری رئیس بخش آهنگسازی آکادمی موسیقی روسیه گنسین، دانشیار گروه آهنگسازی کنسرواتوار مسکو به نام P.I. چایکوفسکی؛

← اولگا بوچیخینا، دانشیار گروه موسیقی معاصر و گروه سازهای کنسرواتوار دولتی مسکو به نام P.I. چایکوفسکی؛

← الکسی رتینسکی، آهنگساز و ساکن مرکز فرهنگی musicAeterna.

در طول خواندن، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی توسط مدیر هنری Altro Coro Alexander Ryzhinsky، آهنگساز Alexei Sysoev، خواننده، رهبر گروه nCaged Arina Zvereva و روزنامه نگار، نویسنده پادکست Purple Snow ایرینا سواستیانووا برگزار می شود.

برای چه کسی

نویسندگان جوان زیر 36 سال 9 نویسنده جوانی که انتخاب اولیه را پشت سر گذاشته اند، با راهنمایی سه متصدی، آهنگ های کرال جدیدی خواهند نوشت. هزینه اقامت و غذا برای شرکت کنندگان توسط اتحادیه آهنگسازان روسیه پرداخت می شود، جاده به مسکو با هزینه شخصی آنها (یا با هزینه طرف ارسال کننده) است.

چگونه درخواست شود

تا 15 آگوست، باید یک برنامه را پر کنید: clck.ru/34SYMN

ارائه یک ایده (یا خلاصه) از یک نمایشنامه آینده، ارسال پیش نویس ها و طرح ها مهم است. یک آهنگ جدید را می توان برای یک گروه آواز / گروه کر مجلسی a cappella نوشت. مدت زمان بازی جدید تا 8 دقیقه است.

نتایج

نتایج گزینش حداکثر تا 28 آگوست مشخص خواهد شد. پس از آن، نویسندگان جوان به همراه آهنگساز-کیوریتور، سرپرست گروه و تکنوازان Altro Coro، آهنگسازی را برای Readings در کلاس های آنلاین نهایی می کنند. و از 7 تا 10 نوامبر جلسات عمومی خوانی و کنسرت پایانی برگزار می شود که در آن اولین جهانی آثار جدید اجرا می شود.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی TFR