پرسش و پاسخ PS5

البته مد نظر داشته باشید که تلویزیون شما حتماً باید از این فناوری پشتیبانی کند. نرم افزارهایی نظیر Netflix، Hulu، HBO Now و Google Photos، همگی روی تلویزیون اندرویدی یا Chromecast با Google TV شما وجود دارند. اگر در سیستم مداربسته دوربین ها با کابل کواکسیال با DVR در ارتباط باشند، معمولا از طریق کانکتورهای BNC به دستگاه ضبط متصل می شوند. در واقع، این خروجی همان کابل زرد رنگ در مجموعه کابل های کامپوزیت محسوب می شود و توانایی انتقال تصویر و برق را دارد. البته باید دقت کنین تا از بین مدل های موجود در بازار، مناسب ترینشون رو انتخاب کنین که حتما به کنسول شما بخوره. اگر یک دانگل Chromecast دارید یا اینکه تلویزیون هوشمند شما به طور پیشفرض از فناوری Chromecast پشتیبانی میکند، میتوانید از این فناوری برای نمایش صفحه گوشی روی تلویزیون خود استفاده کنید. گاهی اوقات شما مشغول تماشای محتوا روی تلفن همراه خود هستید، ولی دوست دارید که آن را روی یک نمایشگر بزرگ مشاهده کنید. همچنین کاربرد دیگر HDMI ARC این است که شما می توانید چند دستگاه مختلف از جمله (کنسول بازی ، بلو-ری، گوشی) به تلویزیون وصل کنید و تلویزیون را از طریق کابل HDMI به سیستم صوتی خودتان متصل کنید، این گونه با کنترل تلویزیون می توانید، خیلی راحت صدای همه دستگاه های دیگر رو هم کنترل کنید.

نخست، شماره کوچکتر (AWG) نشان میدهد که کابل ضخیمتر است. کابلهای HDMI با کانکتورهای کوچک که در دوربین های DSLR و تبلتهایی با اندازه استاندارد استفاده میشوند. تعداد این ورودی ها در پشت DVR نشان دهنده ی تعداد کانال های دستگاه است. اگر به پشت یکی از این دستگاه ها نگاهی انداخته باشید، پورت های گوناگون ورودی و خروجی را مشاهده خواهید کرد که برای انتقال تصویر و صدا و … در واقع، در این خروجی امکان دسترسی به منوهای دستگاه فراهم نمی باشد و تنها می توان تصاویر دوربین ها را با تنظیمات انجام شده مشاهده نمود. این نوع کابل، استفادههای معمول کابل HDMI را با سرعت زیاد و کیفیت بسیار مناسب فراهم میکند. درواقع کابل hdmi فرانت جایگزینی برای کابلهای (AV) با سه سیم جداگانه است. کارکرد VGA مشابه با خروجی BNC است با این تفاوت که از آن برای اتصال به دستگاه هایی که ورودی VGA دارند استفاده می شود. مطمئن باشید که گوشی شما و تلویزیون هوشمند یا Chromecast شما، همگی به یک شبکه Wi-Fi یکسان متصل هستند. در این مطلب قصد داریم انواع خروجی تصویر در دوربین های مداربسته را خدمت شما معرفی کنیم. یعنی تصویر اصلی همراه با ایکون های دسکتاپ روی مانیتور خود لپ تاپ یا کامپیوتر است و یک تصویر خالی از ایکون نیز بر روی نمایشگر جانبی یا تلویزیون مورد نظر نقش می بندد.

در ادامه با ما همراه باشید. Sony HDMI Cable 2m دستگاههایی را که از قابلیت HDMI پشتیبانی می کنند می توان اطلاعات تصویر و صدا را با کیفیت عالی در حجم زیاد و فاصله های زیاد منتشر کرد. خروجی های VGA اولین بار در سال ۱۹۸۷ در کامپیوترهای شرکت IBM معرفی شدند. است. HDMI در سال ۲۰۰۳ عرضه شده و استاندارد جدیدی برای تبادل سیگنال های دیجیتال به شمار می رود. چون که هیچ توضیحی در مورد تفاوت آنها معمولا به وی داده نمیشود. البته این نکته را مدنظر داشته باشید که از این محصول برای تمامی دستگاههای دارای خروجی HDMI قابلیت استفاده دارد ولی برای انتقال صدا میبایست از طریق کابل صدا استریو بصورت مجزا صدا را از دستگاه پخش کننده دریافت کنید و به یک اسپیکر یا دستگاه دریافت کنند متصل کنید . در واقع این مبدل دارای سه کابل است که یک سر آن یک پورت مادگی USB ورژن 2 است که به عنوان ورودی از گوشی موبایل و تبلت آیفون، آیپد، اندروید و USB type-c نری، و یک سیم دیگر آن به یک کانکتور نری USB ورژن 2 متصل است جهت اتصال به شارژر یا یو اس بی تلویزیون و .. جهت تامین برق و در نهایت سر سیم سوم به یک کانکتور نری HDMI متصل است جهت وارد شدن به ورودی تصویر و صدای انواع تلویزیون LCD و LED و پلاسما و پروژکتور و مانیتور.

احتمالا جدیدا اسم کابل MHL یا تبدیل Micro USB به HDMI برای تبلت یا گوشی موبایل رو شنیدید . اگر یک تلویزیون در نزدیکی شما باشید، میتوانید صفحه موبایل خود را روی تلویزیون کابل hdmi یک سر مینی بیندازید. آیا راه دیگری برای انجام این کار هست که شما بتوانید بدون صرف کوچک ترین هزینه ای با همین لوازمی که دارید به این ایدآل دست یابید؟ Component یا RGB که در میان روشهای آنالوگ بالاترین کیفیت را دارد، سیگنال تصویر را به سه عنصر رنگ (قرمز، آبی و سبز) تفکیک کرده و بر روی سه کابل منتقل مینماید. چیزی تحت عنوان ورژن برای کابل اچدیامآی معنی ندارد. همهی کابلهای اچدیامآی از پس انتقال تصاویر با دامنهی دینامیک بالا (HDR) را ندارند. در واقع این مشکل از آنجا ناشی می شود که لپ تاپ ها ذاتا برای نمایش تصاویر از سخت افزار خودشان ساخته شده اند و تصویری از سایر سخت افزار ها را نمی پذیرند. به کمک این کابل می توان از طریق رابط کاربری محلی تنظیمات DVR را مدیریت کرد، تصاویر دوربین ها را به صورت زنده مشاهده نمود، و به بازبینی و جست و جو در میان تصاویر ضبط شده پرداخت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از cable hdmi 7.5 metros دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.