پسر بازیگر یوگنی لئونوف ماشین خود را به NWO فرستاد

مارک ورشاور همکار Lenkom خود را “مردی با قلب بزرگ” نامید.

در 24 آوریل، در تئاتر لنکوم مارک زاخاروف، رهگذران می‌توانستند خودروی GAZ-66 را ببینند که در آفتاب آوریل با روغن و رنگ تازه می‌درخشد. او در کنار دیوارهای تئاتر ایستاده بود – یک حمل و نقل غیرمعمول برای مرکز مسکو، شاید بتوان فکر کرد که او را برای نوعی تولید خط مقدم آورده اند – اما به سختی می توان “اسب ارتش” معروف را به خانه منتقل کرد. صحنه. معلوم شد که این خودرو متعلق به لئونوف جونیور است، پس از بازسازی، او آن را به خدمات بهداشتی و پزشکی ارتش روسیه تحویل داد.

وسیله نقلیه تمام زمینی که به مقصد Donbass حرکت کرد خالی نبود – پر از باند، تورنیکت و هر چیزی که برای ارائه کمک لازم بود بود. لئونوف در مورد جمع آوری محموله های بشردوستانه گفت: “این همکلاسی من بود که به افراد دلسوز کمک کرد.” او همچنین گفت: «می بینید که ماشین جنگی نیست، نمی توانید اسلحه را روی آن نصب کنید.







“در کودکی، GAZ-21 Volga پدرم را داشتم. سپس، در ارتش، من با “UAZ” ملاقات کردم، فرمانده یگان را به مدت سه ماه رانندگی کردم. زمانی که در زندگی غیرنظامی بودم همان را خریدم. سپس این GAZ-66 ظاهر شد – اما زمان سرگرمی به پایان رسیده است و من می خواهم که به مردم کمک کند.







اما تکان دهنده ترین لحظه چند ثانیه بود که به درخواست عکاسان درب راننده را به سمت کابین باز کرد – آنها می گویند همه چیز در آنجا مرتب است. در را بست و مثل یک رفیق قدیمی روی شانه در زد.







به یاد بیاورید که Lenkomites برجسته – هنرمندان خلق لئونوف، دیمیتری پفتسوف و آندری سوکولوف، برنده جوایز ریاست جمهوری آنتون شاگین – در منطقه عملیات ویژه با کنسرت و برنامه های موسیقی و شعر اجرا می کنند. همچنین، هنرمندان تئاتر با اجرا به بیمارستان نزدیک مسکو می آیند. A.A. Vishnevsky.

آندری لئونوف یک ماشین شخصی را به منطقه NWO خواهد برد: فیلم با بازیگر

آندری لئونوف یک ماشین شخصی را به منطقه NWO خواهد برد: فیلم با بازیگر


گالری عکس مرتبط را ببینید

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 29018 مورخ 25 آوریل 2023

تیتر روزنامه:
Lenkom به Donbass کمک می کند