پسر تسوی از معلم به خاطر فیلمی درباره پدرش شکایت کرد

استفاده از تصویر رهبر “کینو” را به چالش کشید

پسر ویکتور تسوی نوازنده راک شوروی – الکساندر از استودیوی فیلمسازی الکسی اوچیتل کارگردان و دیگر توزیع کنندگان فیلم به دلیل استفاده غیرقانونی از تصویر پدر مشهورش در فیلم سینمایی تسوی شکایت کرد. دادگاه منطقه ای پرشنسکی اخیراً ادعای مربوط به تسوی جونیور را پذیرفته است.

همانطور که برای “MK” شناخته شد ، موضوع مناقشه فیلم جدید الکسی اوچیتل یا بهتر بگوییم استفاده از تصویر این نوازنده افسانه ای راک بدون اجازه پسر 35 ساله الکساندر وی بود.

تسوی جونیور در دادخواست خود خواسته است “نقض حق خود در محافظت از تصویر پدر متوفی خود را اعلام کند” و همچنین خواستار حذف تصویر و ممنوعیت استفاده از داده های شخصی نوازنده راک شد. در همان زمان ، شاکی تقاضای جبران خسارت معنوی را نکرد. تسوی جونیور فقط می خواهد از همه متهمان (آنها LLC Karoprokat، LLC SPPR، LLC TPL Rock) بودجه ای دولتی 300 روبل و همچنین 29080 روبل جمع آوری كند كه برای او تأمین اسناد رسمی مدارك است.

ما یادآوری می کنیم که تنها پسر ویکتور تسوی قبلاً رابطه خود را با افسانه صحنه تبلیغ نکرد. این مرد مدتها با نام مستعار مولچانوف شناخته می شد. وی در یکی از کانالهای فدرال کار کرد ، سپس شروع به سازماندهی کنسرتها کرد ، هنرمندان خارجی را به روسیه آورد و بعداً خود یکی از بنیانگذاران یک باشگاه موسیقی شد در ماه مه سال جاری ، این مرد برای ثبت نام تجاری Kino به Rospatent مراجعه کرد. و اخیراً ، تسوی جونیور پیشنهاد کرد که گروه مشهور را احیا کند – صدای پدرش را از ضبط های قدیمی کینو قطع کند ، آن را دیجیتالی کند و یک کنسرت تمام عیار پخش کند ، و از طریق استادیوم صدا پخش شود.