چرا موتورهای پیستون برعکس در حال بازگشت به صنعت خودروسازی هستند؟

محصول آن ها از چدن یا آلومینیم هست پیستون های چدنی بدنه ای پهناور خیس و سنگین خیس دارند. پیستون ها حیاتی فاکتورهای متفاوتی جور بندی میشوند. حرکت رفت و برگشتی پیستون بوسیله مکانیزم های متمایز مانند حلقه خارج از مرکز، محورخمیده و یا این که برگه زاویه دار به حرکت دورانی شافت تبدیل می شود. پیستونها به شکل سه گوش چیده شدهاند و به شکل چرخشی حرکت میکنند. موتورهای دو زمان به طور سنتی اهمیت ادغام نمودن روغن و بنزین فعالیت روغن کاری را انجام می‌دهند که اساسی استانداردهای زیست محیطی فعلی یک کابوس به شمار میرود. این گونه احتراق در موتورهای دیزلی مرسوم است. Achates داعیه می کند که موتورهای همین کمپانی در حدود 30 تا 50 درصد به نسبت مثال های رایج و 4 زمان بنزینی و دیزلی عملکرد بهینه تری دارااست و در حدود 10 درصد ارزان خیس از یک موتور V6 سوپرشارژر ارزش دارد. دارای مشتعل شدن سوخت، پیستونها به سمت خارج حرکت کرده و در سرانجام میللنگها چرخانده میشوند.شرکت Achates یک سری ورژن دیزلی و بنزینی از پیشرانه پیستون متقابل خویش دارااست که برای هر چیزی از خودروهای فردی گرفته تا وسایل نقلیه نظامی طراحی شده است.نسخه بنزینی که هماکنون پروسه آزمایش خویش را در وانت فورد F-150 میگذراند، پیشرانه ۲/۷ لیتری سه سیلندر هست که ۲۷۰ اسببخار توان و ۶۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. درصورتیکه اتاقک تماما مسدود باشد، فشار در تمام جهتها یکسان خواهد بود و موشک حرکت نخواهد کرد. به خصوص چنانچه صداگیر موتور بسیار اثرگذار نباشد. سوخت بهطور مستقیم در بالای دو پیستون تزریق نخواهد شد، بلکه بهصورت مماس میان آنان تزریق میشود.هوا از روش درگاههای موجود در سیلندرها وارد پیشرانه می‌گردد و گازهای خروجی از روش مجموعه دیگری از درگاهها به به عبارتی شکل، مشابه شرایط معمول در پیشرانههای دو زمانه، خارج خواهد شد. در حالت های شدید خیس همین فرمان می تواند باعث خوردگی کناره سیلندر شده و و بخش مربوطه رد سر سیلندر را نیز مبتلا خوردگی نماید . در اين موقعیت رينگ داراي شيار داخلي مي باشد. موتورهای درونسوز یا موتورهای احتراق داخلی که کلیدی ICE یا موتور IC (به انگلیسی: Internal Combustion Engine) نشان داده میشوند، به موتورهایی گفته می‌شود که در آن ها آمیزه ای از سوخت و اکسنده (معمولاً هوا یا این که اکسیژن) در درون محیط ای بستهای به اسم محیط احتراق واکنش داده و آتش میگیرند. موتورهایی که از اصول عمل موتورجت بهره میبرند ولی پیشرانش در آن‌ها دارای ملخ انجام می گیرد توربوپراپ نام دارند و نوعی موتور جت بهشمار نمیروند. آنگاه میل لنگ , فلایویل را چرخانده و به وسیله سیستمی به اسم کلاچ , توان ایجاد شده را به جعبه دنده یا گیربکس می‌دهد , آن گاه شما اهمیت گزینش دنده , آدرس پیستون سازی تبریز توان تولید شده را به چرخها رسانده و منجر حرکت اتومبیل میشوید . دیواره پیستون در این سطح پایینی گرد و به رخ بیضی طراحی می گردد که ضمن مهیا آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط این قطعه در اثر حرارت بالای محفظه احتراق، تماما فرم استوانه به خویش میگیرد. از مزایای آلومینیوم میتوان به سبکی و ضریب انتقال حرارتی بالا اشاره نمود در درمقابل آلومینیوم حساس معایبی چون بها بالا و انبساط فراوان است. سوخت به صورت مستقیم در بخش بالایی دو پیستون تزریق نمیشود. در اینجا به جهت فهم خوب تر ادامه مطالب بایستی نکته ای را درباره سوپاپ ماشین شرح دهیم ، در سیلندرهای یک خودرو ممکن می باشد از یک سوپاپ محل ورود و یک سوپاپ خروجی استعمال کنند که به آن سیلندر دو سوپاپه می گویند. موتورهای W شکل در تعداد محدودی از خودروها استفاده شده است. این روش به شکل رایج در موتورهای 4 روزگار آیتم به کار گیری قرار میگیرد. در واقع با فشرده سازی سوخت و هوا گرمای مورد نیاز برای مشتعل شدن را مهیا میسازد. این قطعه در واقع در مرکز و قلب موتور قرار داراست و وقتی می قدرت آن را مشاهده کرد که درب سوپاپ و سر سیلندر باز شده باشد. پیستون های بیضی رخ که برای خودداری از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود مهم بعدها خاصی طرح می گردد.به طوری که در چشم می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار دارااست به اندازه۰۰۶/۰ اینچ یا ۱۵/۰ میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر میباشد و قطر پیستون در بر روی محور ۴۵ سکو ای نسبت به محور ۰۰۳٫۰ اینچ یا ۰۷۵/۰ میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. از مزایای دیگر این موتور می توان به آلایندگی کاهش آن اشاره کرد. از مزایای چدن نیز می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، قیمت تحت و انبساط اندک آن اشاره نمود و معایب آن نیز شامل مواردی زیرا وزن و انتقال حرارت قلیل است. مزایا : : مقاوم در برابر حرارت و فشار بالا- انبساط کم- مقاوم در برابر سایش- بها ارزان. که ضمن خنک کاری، از انبساط پیستون پرهیز می کند. محصول این پیستون ها از فلز آلومینیوم بوده که مهم ترین علت های انتخاب آن، انبساط کم، استحکام، وزن اندک و قابلیت و امکان ساماندهی حرارتی خوب می باشد. در عوض به کار گیری از یک شفت بلند در خودرو های یک سری سیلندره در آن توپی وجود دارد که کلیه شاتون های پیستون ها به توپی وصل شده اند . به طور بی آلایش در هیدروموتورهای پیستونی از پیستون های یکطرفه به کار گیری می شود که باز شدن آن توسط فشار سیالی است که بر آن ها اعمال می شود و اصلی برگشت خویش سیال را تخلیه می کنند. موتورهای OPE از سال 1900 در انواع و اقسام نیروگاه کشتی، تانک ها و لوکوموتیو قطار استعمال شده است.