چگونه از اسانس خوراکی استفاده کنم؟

3. اسانس ها بر خلاف روغن های ثابت ،فاسد و ترش نگشته بلکه در مجاورت هوا و نور اکسیده و رزینی شکل خواهند شد. این مواد که با روش های ابتدائی آن دوران استخراج می شد حالت روغنی داشت و روی سطح آب باقی می ماند. در ساخت این تجهیزات به دلیل اینکه از نظر بهداشتی اسانسی با کیفیت بالا و قابل استفاده در صنایع مختلف تولید گردد از بهترین متریال ها و قطعات استفاده شده است. شاید نعنا و زیر شاخه هایش را بتوان اصلی ترین و پرمصرفترین اسانس در این بهش معرفی کرد، البته استفاده کمی از اسانس های لیمو، پرتقال و اکالیپتوس باعث تنوع طعمی دراین حوزه می شود.

در کنار مزایای استفاده از اسانس خوراکی می توان به مضرات اسانس خوراکی نیز اشاره کرد. یکی از این دلایل، تولید انواع شوینده ها و پاک کننده ها طبق مراجع استاندارد جهانی است. ترکیب اصلی آن ها شامل یکی از مونو ترپن ها اکسیژن دار، مونوترپن های بدون اکسیژن و سزکوپی خرید الکل با اسانس قهوه ترپن ها است. اگر بخواهیم بیشتر درباره تاریخچه ی اسانس بگوییم، اسانس Essence از لحاظ لغوی به معنای جوهر، ماهیت و عنصر وجودی است. پس اگر میخواهید رطوبت ماندگاری به پوست خود بدهید بدون آن که احساس سنگینی در آن داشته باشید، استفاده از اسانسها را به شما توصیه میکنیم چون در مقابل مزایایی که اسانس برای پوست شما دارد ارزش اضافه کردن یک مرحله دیگر به مراقبت پوست را دارد.

امروزه در قرن 21 امکانات و دستگاه ها و روش های متفاوتی برای زیباسازی و یا نگهداری پوست خود عرضه شده که البته هرکدام اگر دارای عوارض نباشند هزینه های گزاف آن ها عملا انجام آن ها را برای ما سخت کرده است . در مواردی که تخریب حرارتی گیاه یا هیدرولیز شدن اجزاء استری در آب مسأله است اجزاء معطر این گیاهان با استفاده از مکانیسم حلالیت ( روش شستشو یا استخراج با حلال) جداسازی می گردد.

روغن اسانسی یک مایع آبگریز غلیظ حاوی ترکیبات شیمیایی فرار از گیاهان می باشد. به عنوان مثال، روغن گل سرخ یا روغن نعناع، از گیاهان گل سرخ و نعناع گرفته شده اند. 4- اسانس میوه به هیچ وجه فاسد و یا ترش نمی شوند، فقط در صورت مجاورت با هوا به صورت تیره رنگ در می آید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید اسانس درخت چای وب سایت خود باشید.