چگونه یک مشترک را در 2 دقیقه و 45 ثانیه خوشحال کنیم – اخبار تاجیکستان

روزانه حدود 6000 تماس مشترکین توسط اپراتور فرصت های دیجیتال جدید پردازش می شود. این ارقام متوسط ​​هستند: در برخی روزها، مردم تاجیکستان بسیار فعال تر هستند. 120 مشاور این شرکت در طول روز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و رفع نیازهای مشتریان می باشند.

مشترکین چه می خواهند، چرا تماس می گیرند و می نویسند؟ از جمله موضوعاتی که اغلب با آن مواجه می شوید، تغییر تعرفه، گزینه های اتصال، کمک به راه اندازی اینترنت در تلفن هوشمند است. وظیفه خدمات مشتریان MegaFon حل کامل مشکل مشترک “در خط اول” است، یعنی بلافاصله پس از تماس. طبق استانداردهای داخلی شرکت، 90٪ از درخواست های چت آنلاین باید به این روش پردازش شوند – برای یک اپراتور دیجیتال، این کانال اصلی ارتباط با مشترکان است. کارمندان مگافون صد در صد از این استانداردها پیروی می کنند.

میانگین زمان سرویس 2 دقیقه و 45 ثانیه است. اگر سوال در مورد یک سرویس پیچیده باشد، ارتباط می تواند تا شش دقیقه طول بکشد. نه چندان، با توجه به اینکه کارمند خدمات مشتری موفق می شود ماهیت پیشنهاد را توصیف کند، با مدل و تنظیمات فعلی دستگاه تلفن همراه مشترک سروکار داشته باشد، مشکل او را حل کند و در نتیجه حال گفتگو را خوب کند!

مشتریان در ازای آن به اپراتور پاسخ می دهند. مشترکین می توانند بلافاصله پس از ارائه خدمات، ارزیابی کلی از کیفیت خدمات و خدمات تلفن همراه ارائه دهند. و ساکنان این کشور از نظرات، از جمله، برای تشکر از شما استفاده می کنند. لذا دالر از شهرستان بختر از حسن برخورد کارکنان با مشتریان تشکر کرد. Shakhlo از Kulyab – برای حسن نیت مستمر مشاوران و برنامه راحت MegaFon Life.

در اینجا چند بررسی کوتاه دیگر وجود دارد. من واقعاً مگافون تاجیکستان را دوست دارم. من و خانواده ام از مگافون استفاده می کنیم. قطعا توصیه می شود!” – احسون از ولسوالی عینی منطقه سغد می نویسد. شهزاد از منطقه وحدت می گوید: «بیش از شش سال است که مشترک هستم و از خدمات راضی هستم. من سطح خدمات را دوست دارم و راحت است. اومینا، یکی از ساکنان پایتخت، می‌گوید: «من می‌خواهم دوستانم درباره مگافون هم بدانند.

پاسخگویی سریع و کارآمد به سؤالات مشتری، دائماً در تماس آنلاین و آفلاین – این استراتژی اپراتور است. و خدمات سطح بالا شاید بهترین قدردانی از سخنان محبت آمیز مردم تاجیک باشد.