چین اهمیت اجرای توافقنامه RCEP – اوستا را برجسته می کند

چین اهمیت اجرای توافق نامه RCEP را برجسته کرد

19 نوامبر 2020 ، ساعت 16:41

اوستا Tj | 19/11/2020 | شورای دولتی PRC روز گذشته بر اهمیت تلاش های خود چین برای اجرای مشارکت اقتصادی منطقه ای جامع (RCEP) طبق برنامه تأكید كرد.

طبق بیانیه ای که به دنبال جلسه اجرایی شورای دولتی جمهوری خلق چین که به ریاست لی کیقیانگ برگزار شد ، ارتقاly عمیق گشودگی نهادی در سطح بالا ضروری است.

در این بیانیه آمده است: توافقنامه RCEP نشان دهنده اراده مشترک منطقه آسیا و اقیانوسیه است و ایجاد بزرگترین منطقه تجارت آزاد جهان به ثبات زنجیره های ارزش کمک می کند.

در این جلسه همچنین به لزوم پیگیری قاطع راهبردی برای گسترش تقاضای داخلی ، ادامه ترویج مصرف کالاهایی مانند اتومبیل ، لوازم خانگی و مبلمان و گشودن توان مصرفی در مناطق روستایی ابراز شد

شرکت کنندگان در این نشست همچنین خواستار اقدامات بیشتر برای افزایش مصرف خدمات پذیرایی شدند.

شرکت کنندگان در این نشست خاطر نشان کردند که مصرف گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است. در این راستا ، به منظور ارتقا the توسعه سالم بخش گردشگری در چارچوب اقدامات منظم برای پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر ، در این جلسه تصمیم گرفت از اقدامات توسعه مدل “اینترنت + گردشگری” حمایت کند. به طور خاص ، به ایجاد جاذبه های گردشگری هوشمند و نمایشگاه های دیجیتال ، پشتیبانی از جاذبه ها در تقویت بازاریابی آنلاین و توسعه رایانش ابری در تجارت سفر کمک کنید.

شرکت کنندگان در جلسه تأکید کردند که مخازن برای جلوگیری از سیلاب و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی ، ایمنی تأمین آب و آبیاری زمین های کشاورزی ضروری است. آنها خواستار استفاده م ofثر از بودجه های اختصاص یافته از بودجه مرکزی ، جذب وجوه محلی و سرمایه گذاری خصوصی برای کارهای تقویت مخازن و از بین بردن مشکلات احتمالی شدند.

شرکت کنندگان در نشست اضافه کردند ، تا پایان سال 2025 ، تمام مخازن ، که در حال حاضر دارای مشکلات و خطرات هستند ، باید در کشور تقویت شوند.