کارگردان آمریکایی الیور استون به راکتور نیروگاه هسته ای روسیه علاقه مند شد

او برای مطالعه قدرت و اسرار خود به اورال آمد

الیور استون ، پیشکسوت 74 ساله سینمای آمریکا و سه برنده اسکار به روسیه آمده است. او به اورال رفت ، اما آنچه که قصد دارد ، هنوز در هاله ای از ابهام است. و تاسیسات خود – NPP Beloyarsk – نیز برای همه باز نیست.

کارگردان فیلم های Platoon ، Evita ، برج های دوقلو ، اسنودن و همچنین در جستجوی فیدل و مصاحبه با پوتین وارد منطقه Srdrdlovsk در شهر Zarechny شد ، جایی که NPP بلوار بلوس نامگذاری شده است کورچاتوف ، در سال 1964 به بهره برداری رسید.

تمام جزئیات این دیدار مخفی نگه داشته می شود ، که جای تعجب ندارد. و در جهت منافع یک شرکت امن و برای فیلم آینده. انداختن حداقل اطلاعات کافی است ، زیرا تخیل مخاطب فقط شعله ور می شود. تاکنون فقط مشخص شده استون به کار راکتور علاقه دارد. شما می توانید آن را درک کنید. حضور صرف در این منطقه تأثیر دارد ، شما خود را در بعد دیگری احساس می کنید ، احساس ترس می کنید.

چندی پیش مجموعه تلویزیونی آمریکایی “چرنوبیل” در نیروگاه هسته ای ایگنالینا در لیتوانی فیلمبرداری شد که موفقیت خارق العاده ای داشت. پس از آن ، هزاران گردشگر از سراسر جهان به آنجا شتافتند ، حتی از استرالیا ، آماده پرداخت هزینه های زیادی برای ایستادن بر روی راکتور منقرض شده هستند. نیروگاه هسته ای لیتوانی در حال برچیدن است. و استون به احساسات کیهانی احتیاج دارد و برای اینکه بعداً جهان را متعجب کند ، به نیروگاه هسته ای در حال کار رفت. به زودی از جزئیات آن مطلع خواهیم شد.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 28436 از 9 دسامبر 2020

تیتر روزنامه:
الیور استون در جستجوی یک اتم به اورال آمد