کرم ضد لک و روشن کننده پوست فور اور بلوم

با سلام ، بله ، این محصول برای لک های ناشی از سوختگی در اثر لیزر نیز مناسب است. کرم ضد لک دارای خاصیت جوانسازی، رفع لکه، رفع التهاب و کاهش چین و چروک پوست است. استفاده از کرم ضدلک حاوی ویتامین Eبنوید به همین دلیل می تواند چنین مشکلاتی را نیز کاهش دهد. ویتامین E بکار رفته در کرم ضدلک و روشن کننده بنوید، پوست خشک شده را ترمیم میکند ویتامین E برای بهبود و بهتر شدن ظاهر بافت آسیب دیده تاثیر بسیار مفیدی دارد.

کرم ضدلک بنوید حاوی ویتامین E، علاوه بر اینکه مرطوب کننده پوست است؛ خطوط تیره، جای زخم و لکههای پیری را کاهش میدهد و پوست را به مدت طولانی جوان نگه کرم ضد لک سیستئامین نی نی سایت میدارد. استفاده منظم از این کرم تسکین دهنده بوده و از پوست در برابر آلودگی محیط زیست محافظت میکند.

در نوعی که دارای SPF30 باشد، تا میزان ٩٧ درصد از اشعههای مضر را دفع میکند. در صورتی که شما دارای پوست معمولی هستید، کار شما ساده خواهد بود. این دو ماده اگر چه منجر به روشن شدن پوست می گردند اما استفاده مداوم از محصولاتی که دارای این مواد هستند، لک های پوست را بیشتر و تیره تر خواهد کرد. کرم ضد لک و روشن کننده سینره خواص ضد چروک و ضد التهابی نیز دارد و در افزایش میزان کلاژن سازی موثر میباشد.

ترکیبات به کار رفته در ساختار کرم درمان لک های تیره پوست الگوترم، پوست را از عوامل مخرب و ایجاد کننده لک پاکسازی نموده و ساختار طبیعی سلولهای پوستی را نیز حفظ می نماید. این کرم یکی از بهترین کرمهای ضد لک بوده و استفاده از آن باعث زیبایی و درخشندگی پوست میشود. کرم ضد آفتاب باید متناسب با نوع پوست بوده و میتوان با اندکی جستجو انواع کرم ضد آفتاب که متناسب با پوستهای مختلف هستند را در بازار پیدا کرد. ملانوسیتها که در لایه های زیرین اپیدرم قرار گرفته اند، ماده ملانین را سنتز می نمایند و بعد از آن این ماده کراتینوسیتها که در لایه های بالاتر اپیدرم جای دارند منتقل می شوند.هر چه ملانوسیتها، ملانین بیشتری تولید کنند رنگ پوست تیره تر میشود.بروز لکه های پوستی هم ناشی از ترشح بیش از اندازه ملانین در لایه های پوست است.در اثر اشعه ماورای بنفش ناشی از تابش خورشید کراتینوسیتها ماده ای به نام اندوتلین ترشح می کنند که به گیرنده های ملانوسیتها منتقل میشود و دستور سنتز ملانین را ملانوسیتها صادر می کنند.