کری فیشر پس از مرگ ستاره ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد – اخبار تاجیکستان

کری فیشر بازیگر آمریکایی که بیشتر به خاطر بازی در نقش پرنسس لیا در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان شناخته می‌شود، پس از مرگش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود با یک ستاره مفتخر شد. این را آسوشیتدپرس گزارش داد.

به گفته او، این مراسم در 4 می، زمانی که طرفداران فیلم روز جنگ ستارگان را جشن می گیرند، برگزار شد. بیلی لورد، دختر بازیگری که هفت سال پیش بر اثر سکته قلبی درگذشت، حضور داشت.

فیشر در سال 1956 در لس آنجلس به دنیا آمد. او پس از بازی در نقش پرنسس لیا ارگانا در مجموعه فیلم های جنگ ستارگان به شهرت رسید، او همچنین در فیلم های وقتی هری با سالی ملاقات کرد، Heartbreakers بازی کرد. او نویسنده کارت پستال‌هایی از لبه پرتگاه (فیلم‌شده)، برنده جایزه گرمی (2018؛ پس از مرگ) است. آخرین باری که او در سال 2015 روی پرده ها ظاهر شد، زمانی که فیلم Star Wars: Episode VII – The Force Awakens، 2015 اکران شد.

پیاده روی مشاهیر هالیوود در شمال شرقی لس آنجلس واقع شده است. ایده ایجاد آن در سال 1953 ظاهر شد و اولین ستاره در 15 اوت 1958 در پیاده رو ساخته شد و بازیگر پرستون فاستر صاحب آن شد. مراسم افتتاحیه رسمی کوچه در 2 آبان 1339 برگزار شد. در آن زمان، 1.5 هزار ستاره در بلوار وجود داشت، در حال حاضر تعداد آنها از 2.7 هزار فراتر رفته است.