کمیته برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوشنبه-2023: ورزشکاران از 42 کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد – اخبار تاجیکستان

در تاریخ 29 اردیبهشت ماه به سرپرستی دلبر اودیلزودا نایب رئیس شهرستان دوشنبه جلسه کمیته برگزاری مسابقات ورزشی – جایزه بزرگ دوشنبه در رشته جودو برگزار شد. تاجیکستان گزارش می دهد.

در این جلسه نایب رئیس شهر دوشنبه، نمایندگان کمیته های المپیک، ورزش و جوانان، فدراسیون جودو، روسای سازه های شهرستان و سایر افراد حضور داشتند.

در این جلسه مهم ترین موضوعات آماده سازی و برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی جودو در سطح عالی در دوشنبه مورد بررسی قرار گرفت و به مسئولین امر در خصوص اجرای امور سازمانی از جمله تامین امنیت و نظم عمومی، مراقبت های پزشکی و بهداشتی و درمانی دستورات لازم داده شد. آتش در روزهای مسابقه

به گفته این منبع، مسابقات بین المللی جودو – جایزه بزرگ دوشنبه 2 تا 4 ژوئن سال جاری در کاخ تنیس و مجموعه ورزش های آبی شهر دوشنبه برگزار می شود.

جایزه بزرگ دوشنبه به عنوان بخشی از تورنمنت تور جهانی جودو فدراسیون بین المللی جودو برگزار می شود و ورزشکاران فرصت دریافت امتیاز المپیک را دارند.

این مسابقات که برای اولین بار در تاجیکستان برگزار می شود با حضور 313 ورزشکار (176 مرد و 137 زن) از 42 کشور جهان برگزار می شود. تیم ملی تاجیکستان به عنوان برگزارکننده 34 ورزشکار – 28 مرد و 6 زن – حضور خواهد داشت.

صندوق جایزه جایزه بزرگ دوشنبه 100،000 یورو است، برندگان در هر 14 وزن (7 در میان مردان، 7 در میان زنان) هر کدام 3000 یورو، مدال آوران نقره هر کدام 2000 یورو، برندگان مدال برنز هر کدام 1000 یورو دریافت خواهند کرد.