کنسرت اختصاص داده شده به سالگرد دزیاتنیکوف بصورت آنلاین پخش خواهد شد

20/11/14
15 نوامبر کنسرت اختصاص داده شده به سالگرد دسیاتنیکوف بصورت آنلاین پخش خواهد شد مرحله جدید تئاتر الكساندرینسكی میزبان شب نویسنده لئونید دسیاتنیكف خواهد بود – گوش دادن به آن در قالب های آفلاین و آنلاین امكان پذیر خواهد بود.

اتحادیه آهنگسازان روسی کنسرتی را به 65 سالگی لئونید دسیاتنیکوف اختصاص داد. این کنسرت در 15 نوامبر در سن پترزبورگ در صحنه جدید تئاتر الكساندرینسكی برگزار می شود. بلیط ها در عرض چند ساعت تمام شد. با این حال ، به لطف ابتکار اتحادیه آهنگسازان روسیه و پشتیبانی پورتال Kultura.rf ، می توانید این کنسرت را از هر نقطه دنیا بصورت آنلاین تماشا کنید – کافی است به موقع آنلاین شوید و پیوند را دنبال کنید.

یاروسلاو تیموفیف ، منتقد موسیقی در مورد این کنسرت: “در برنامه کنسرت ، نیمکره غربی موسیقی دسیاتنیکوف با یک تانگو پنج ضرب برای یک کوارتت پیانو نمایش داده می شود – یک ادای احترام به پیازولا” روی بوم آستور “. به دنبال آن یک کار بزرگ بزرگ یک قسمتی دیگر – جنس Vozvrashchenie ، برای جشنواره مسکو به همین نام نوشته شده است. ”

سپس تنور اولگ کریکون یک چرخه آوازی مینیاتوری “دو آهنگ روسی در شعرهای ریلکه” را می خواند. عصر توسط الکسی گوریبول پیانیست با سه باز می شود نکات برجسته از موسیقی فیلم دزیاتنیکوف: موضوع عنوان از فیلم “شبهای مسکو” ، “خودکشی مارک” از فیلم فرقه ای “مسکو” و “رمانتیک” از “شیطان شجاع” از نوع جدید. در این برنامه همچنین اسکچ های ساز مشهور دزایاتنیکوف برای غروب آفتاب نیز ارائه می شود که در بسیاری از اجراها مقاومت کرده است. این مجموعه برای پنج نوازنده است که براساس موسیقی فیلم “غروب آفتاب” ساخته الكساندر زلدوویچ ساخته شده است. دستگاه های پست مدرنیسم بسیاری در این کار وجود دارد: به عنوان مثال ، مضمون سمفونی پنجم مالر ، که لوچینو ویسکونتی در فیلم “مرگ در ونیز” استفاده کرد ، در شخصیت تانگو به نظر می رسد. و ترانه یهودی “7:40” تحت تأثیر ترکیب دیو بروبک Take Five به Take Five و Seven تبدیل شد. با این حال ، در “طرح هایی برای غروب آفتاب” نیز صفحات غم انگیز و بسیار شاعرانه ای زیبا وجود دارد.

اتحادیه آهنگسازان روسیه و تهیه کنندگان کنسرت کارینا آبراهامیان و الکسی گوریبول و همچنین صحنه جدید تئاتر الكساندرینسكی با این برنامه ، تولد 65 سالگی لئونید دسیاتنیكف را تبریک می گویند.

زمان: 15 نوامبر ساعت 20:00

کجا: صحنه جدید تئاتر الكساندرینسكی

لینک پخش:

https://www.culture.ru/live/11697/leonid-desyatnikov-avtorskii-vecher

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی اتحادیه آهنگسازان روسی

20/11/14

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید