کنسرت پایانی مسابقه روسی آزاد V برای جایزه مرکز فرهنگی النا اوبرازسووا

تعداد بی سابقه ای از شرکت کنندگان در این مسابقه شرکت می کنند که از 25 تا 28 مارس در مرکز فرهنگی النا اوبرازتسوا و لیسه هنر سنت پترزبورگ برگزار می شود – 488 نوازنده مبتدی 7 تا 22 ساله از 70 منطقه روسیه از کالینینگراد تا جمهوری سخا، از جمله مناطق دونتسک و لوگانسک (دونتسک، ماریوپل، لوتوگینو)، و همچنین بلاروس و چین.

سلام وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه اولگا لیوبیموا، معاون اول وزیر آموزش و پرورش فدراسیون روسیه، الکساندر بوگایف، فرماندار سن پترزبورگ، الکساندر بگلوف، رئیس مجلس قانونگذاری سن پترزبورگ، به سازمان دهندگان و شرکت کنندگان این مسابقه خوش آمد گفت. سن پترزبورگ الکساندر بلسکی، هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی، ولادیمیر اسپیواکوف، مجری تلویزیون، بازیگر و خواننده اوکسانا فدورووا، چهره های فرهنگ و هنر و شرکای مسابقه. اولگا لیوبیموا، وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه، می گوید: “با حفظ سنت های خواننده برجسته روسی النا واسیلیونا اوبرازتسوا، برگزارکنندگان مسابقه به کاری که او برای یافتن و آموزش استعدادهای جوان آغاز کرده است ادامه می دهند.” سطح بالا و پوشش گسترده این نمایش چندین سال است که بسیاری از نوازندگان جوان و اساتید آنها را به خود جذب کرده است.

به برندگان مسابقه جوایز و جوایز ویژه ای اهدا خواهد شد. برنده جایزه اصلی مسابقه – “جایزه مرکز فرهنگی النا اوبرازتسوا” – یک جایزه نقدی و یک دیپلم برنده دریافت خواهد کرد. در هر یک از رده های سنی پنج گانه، عناوین برگزیدگان رتبه های اول، دوم و سوم و برندگان دیپلم مسابقه اهدا خواهد شد. جایزه نقدی و دیپلم یادبود به صاحب جایزه ویژه “صدای ناب” از شرکت “بویرون” (فرانسه). از جمله جوایز خلاقانه مسابقه – دراجراهای روی صحنه های فیلارمونیک ولگوگراد و آرخانگلسک، در برنامه های بنیاد ولادیمیر اسپیواکوف، ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی سنت پترزبورگ تحت هدایت مدیر هنری و رهبر ارکستر الکساندر تیتوف، بنیاد خیریه اوکسانا فدورووا، سازمان دهنده النا اوبرازتسوا مسابقه فرهنگسرا. جوایز ویژه “برای بهترین اجرای یک عاشقانه بر اساس آیات A. S. Pushkin” توسط انجمن دوستان موزه روسیه تعیین شد. به استعدادهای جوان جوایز به یاد ماندنی از آکادمی باله روسیه به نام A.G. واگانوا و پیشوای او، هنرمند خلق روسیه N.M. سیسکاریدزه، باجوایز ویژه مجلس قانونگذاری سن پترزبورگ، با تشکر از مجلس قانونگذاری منطقه لنینگراد. جوایز و هدایایی برای برندگان و دیپلمات ها توسط انجمن انجمن های عمومی خرس بزرگ، سازمان عمومی بوریات تهیه شد.

مسابقه آزاد همه روسی هنر آوازی و ساز برای جایزه مرکز فرهنگی النا اوبرازتسوا در سال 2019 تأسیس شد. هدف اصلی از برگزاری آن شناسایی و حمایت از کودکان دارای توانایی های برجسته در زمینه اجرای آواز و ساز است. بنیانگذار مرکز فرهنگی، هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی، النا واسیلیونا اوبرازتسووا، یکی از وظایف اصلی خود را در آموزش مکتب آوازی روسیه، سازماندهی مسابقات بین المللی آواز در طول زندگی خود دید که به بخش مهمی از زندگی فرهنگی سنت پترزبورگ تبدیل شد. . این مسابقه عضو انجمن مسابقات موسیقی روسیه است و در فهرست رویدادهای وزارت آموزش و پرورش فدراسیون روسیه برای سال تحصیلی 2022/2023 گنجانده شده است، برندگان مسابقه در منبع اطلاعات دولتی گنجانده شده اند. در مورد کودکان با استعداد

جوایز و کنسرت پایانی برندگان جایزه V مسابقه آزاد همه روسی هنر آوازی و ساز برای جایزه مرکز فرهنگی النا اوبرازتسوا در پورتال Kultura.rf، در کانال YouTube و همچنین در شبکه اجتماعی VKontakte پخش می شود.

اطلاعات ارائه شده است

مرکز فرهنگی النا اوبرازتسووا